تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):خوش‏گمانى، مايه آسايش قلب و سلامت دين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820132724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسی نقش ابزارهای هوشمند در توسعه دولت همراه


واضح آرشیو وب فارسی:افتانا: هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات دهم اسفندماه با حضور تعدادی از صاحبنظران حوزه بانکداری و نظام های پرداخت در هتل المپیک تهران برگزار شد.




بررسی نقش ابزارهای هوشمند در توسعه دولت همراه


 


 

هفتمین همایش ارتباطات و فناوری اطلاعات دهم اسفندماه با حضور تعدادی از صاحبنظران حوزه بانکداری و نظام های پرداخت در هتل المپیک تهران برگزار شد. 

به گزارش افتانا (پایگاه خبری امنیت فناوری اطلاعات)، در این همایش که با موضوع ابزار هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه و محوریت نقش ابزار هوشمند و دولت همراه در توانمند سازی اجتماعی ونقش ابزار های هوشمند در رونق اقتصادی برگزار شد. 

داوود زارعیان دبیر کل همایش هفتم با اشاره به موضوعات مورد بررسی در این همایش اظهار داشت: در محور اول که مربوط به نقش ابزارهای هوشمند و دولت همراه در توانمندسازی اجتماعی می‌شود، موضوعات مختلفی از جمله ابزارهای هوشمند و تسهیل دریافت خدمات دولتی و عمومی، دولت همراه و توسعه نظام رفاه و تامین اجتماعی، ابزارهای هوشمند و تحول شیوه های آموزشی مورد توجه قرار گرفته است. 

وی در ادامه عنوان کرد: محور دوم که به نقش ابزارهای هوشمند در رونق اقتصادی می پردازد و چهار موضوع ابزارهای هوشمند و پرداخت‌های الکترونیک، ابزارهای هوشمند و توسعه بازار مالی، ابزارهای هوشمند و توسعه صنعت گردشگری و در نهایت ابزارهای هوشمند و اشتغال و توسعه و کارآفرینی بررسی خواهند شد. 

محمد مظاهری مدیر عامل شرکت توسن تکنو در این همایش به ارائه مقاله ای با عنوان «دولت الکترونیک همراه، پرداخت الکترونیک و شاخص‌های اندازه‌گیری پرداخت الکترونیک دولتی» پرداخت. 

وی در تشریح دولت الکترونیک در مقاله خود به بازیگران این عرصه شامل دولت، بنگاه ها، شهروندان و مشارکت کنندگان اشاره کرد و سطوح بلوغ دولت الکترونیک را در چهار سطح انتقال اطلاعات، تعامل، سرویس و خدمات تراکنشی و شبکه یکپارچه که شامل یکپارچگی در ارائه خدمات دولتی است طبقه بندی نمود. 

وی همچنین اظهار داشت: یکی از ملزومات دولت الکترونیک استفاده از ابزارهای همراه هوشمند که دسترس‌پذیری، برقراری ارتباط در هر نقطه و ارتقای برنامه‌ها بر روی تلفن همراه است. 

ابوالفضل غلامرضایی نیز در مقاله ای با موضوع ابزارهای هوشمند، کارآفرینی و الگوهای نوین کسب و کار به بررسی نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در شکل گیری فضای کسب و کار پرداخت و تصریح کرد: امروزه تولید ارزش‌افزوده از طریق پردازش اطلاعات و ارتقای قابلیت هوشمندی در کلیه ابعاد زندگی روزمره رخ می‌دهد، ابزارهای هوشمند از طریق ایجاد فرصت‌های توسعه‌پذیری و پیوند زدن سبک زندگی امروز با توانمندی‌های خود نظام اقتصادی نوینی را پی‌ریزی کرده اند. 

وی در ادامه با تشریح روند گسترش ابزارهای هوشمند ارتباطی در سطح جهان، به شرح و بسط عوامل مؤثر در پذیرش نوآوری‌های مبتنی بر ابزارهای هوشمند پرداخت و با تشریح چارچوب «نوآوری باز» مبتنی بر همکاری مشترک در توسعه نرم‌افزاری، فرصت‌های توسعه فضای کارآفرینی و تجارب برتر جهانی را مورد بررسی قرار داد. 

در انتهای این همایش نیز پنل تخصصی با موضوع ابزارهای هوشمند، رونق اقتصادی، دولت همراه با حضور سخنرانان از جمله دکتر سید ولی الله فاطمی عضو هیئت مدیره بانک ملی ایران برگزار شد.



مرجع : موسسه دیده بان آی تی

تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۳:۰۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: افتانا]
[مشاهده در: www.aftana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 118]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن