تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820891517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانع تحریف و فراموشی حماسه دفاع مقدس می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مانع تحریف و فراموشی حماسه دفاع مقدس می شود تهران- ایرنا- قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را مانع تحریف و فراموشی حماسه دفاع مقدس دانست و گفت: تحریف معمولا عمدی و فراموشی نیز عاملی است که با گذر زمان اتفاق می افتد.


به گزارش روز سه شنبه ایرنا از بنیاد شهید، سردار ˈمحسن انصاریˈ در مراسم معارفه ˈحسین نافیانˈ به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان، نوآوری، استمرار، هم افزایی، نظام مندی و هدفمند بودن را پنج اصل ضروری برای اجرای برنامه های ترویجی ایثار و شهادت دانست.
وی ضمن تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان آحاد جامعه، زنده نگه داشتن ایثار شهدا و جانبازان را همانند زنده نگه داشتن قیام حسینی برشمرد.
این مقام مسئول در بنیاد شهید با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص تهدید حماسه دفاع مقدس توسط دو عامل تحریف و فراموشی گفت: تحریف معمولا عمدی و فراموشی نیز عاملی است که با گذر زمان صورت می گیرد از این رو راهکار جلوگیری از این دو ، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه است.
وی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را یک کار نرم، فرهنگی و ترویجی خواند و رعایت پنج اصل یادشده را برای انتقال فرهنگ شهید، شهادت و دفاع مقدس بدون تحریف و فراموشی به آیندگان ضروری دانست.
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بنیاد شهید و امور ایثارگران به تعبیر مقام معظم رهبری، تجسم حفظ ارزش ها است که مسئولیت نگهداری ارزش ها را بر عهده دارد از این رو باید برنامه ای برای حفظ ارزش های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی داشته باشد.
اجتمام**1880
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن