تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر چیز دارای سیماست ، سیمای دین شما نماز است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815314800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

یک سفر نوروزی به بوشهر/بازار شنا داغ است


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین: یک سفر نوروزی به بوشهر/بازار شنا داغ است جامعه > میراث فرهنگی و گردشگری - اواخر پاییز، زمستان و اوایل بهار بهترین زمان برای سفر به بوشهر است.
بوشهر بهترین راه سفر به بوشهر از تهران راه هوایی است که با حدود یک ساعت و نیم پرواز از تهران به بوشهر می‌رسید. این استان ریل راه آهن هم ندارد.


بوشهر استان بوشهر از استان‌های جنوبی ایران است که در حاشیه خلیج فارس قرار دارد.


بوشهر امسال بارندگی های مناسب فصل های پاییز و زمستان سرسبزی مناطق کوهستانی، و دشت ها را به دنبال داشته و پیش بینی می شود تعداد مسافران نسبت به سال گذشته افزایش یابد.


بوشهر خیلی از مسافران بوشهر تمایل دارند سری به بازار گناوه در 135 کیلومتری بوشهر که به بازار خارجی شهرت دارد، بزنند و اجناس آن را که از آن سوی آبها می آید خریداری کنند.


بوشهر بافت تاریخی بوشهر یکی از بافت‌های تاریخی شهرهای جنوبی است که طرفداران زیادی دارد و کم و بیش دست نخورده باقی مانده است.


بوشهر یکی از خاطره انگیز ترین اوقات سفر به بوشهر زمانی است که خسته و کوفته به غذاکده هایی بروید و پیش رویتان ماهی تازه جنوب بگذارند.




برخلاف سواحل شمال که نوروز امسال برفی و سرد است، سواحل جنوبی برای مسافران حال و هوای خوبی دارد.می گویند سال ها قبل، یک سیاست مدار انگلیسی بوشهر را دریایی ترین شهر جهان توصیف کرده بود به این معنی که وقتی از دور در کشتی به آن می نگری چنین به نظر می رسد که تا نیمه در آب قرار دارد و کرانه ای تشخیص داده نمی شود. شهردار بوشهر هم قبل از تعطیلات اعلام کرد که با ایجاد زیرساخت های لازم برای استقرار گردشگران نوروزی امکان اسکان روزانه 17هزار گردشگر در اقامتگاه های ساحلی این شهر فراهم شده است.     عکس ها: فارس   46232



دوشنبه 4 فروردین 1393 - 14:50:00





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن