تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به کوچکی گناه نگاه نکنید بلکه به چیزی [نافرمانی خدا] که برآن جرات یافته اید بنگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815514259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محور کرج - چالوس مسدود شد/ خراسان رضوی عادی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

محور کرج - چالوس مسدود شد/ خراسان رضوی عادی است تهران - ایرنا - رییس پلیس راه استان البرز با اشاره به نیمه سنگین بودن حجم ترافیک در ورودی های محور کرج - چالوس، این محور را مسدود اعلام کرد.


به گزارش روز دوشنبه ایرنا به نقل پایگاه خبری پلیس، سرهنگ رضا اکبری گفت: تردد وسایل نقلیه از ساعت 12 روز جاری الی سه بامداد فردا ازسمت میدان امیر کبیر کرج به سمت چالوس مسدود خواهد بود.
وی افزود: پس از تخلیه کامل محور از خودروهایی که از سمت کرج به سمت چالوس در حرکت هستند از ساعت 15 روز جاری تا ساعت سه بامداد فردا از سمت مرزن آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.
وی افزود: با توجه به نیمه سنگین بودن حجم ترافیک در ورودی های محور کرج – چالوس و با توجه به افزایش سفرهای نوروزی لازم است رانندگان ضمن صبر و شکیبایی نکات ایمنی و توصیه های راهنمایی و رانندگی را جدی بگیرند.

**وضعیت عادی در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی
سرهنگ محمد صفایی رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی خراسان رضوی نیزاعلام کرد که وضعیت ، در محورهای مواصلاتی خراسان رضوی ، عادی است .
خوشبختانه به رغم وجود حجم بسیار بالای تردد خودرویی ، هم اکنون محورهای استان خراسان رضوی از ترافیک عادی برخوردار است.
صفایی گفت: همچنین هیچ گونه حادثه منجر به فوت در محورهای مواصلاتی استان خراسان رضوی رخ نداده است.
وی در ادامه با توجه به طولانی بودن مقصد بعضی از مسافران از رانندگان خواست در زمان احساس خستگی هر چند کوتاه نسبت به استراحت در پارکینگ های مطمئن حاشیه ها جاده اقدام کنند تا از بروز حوادث تلخ رانندگی پیشگیری شود.
وی یا اشاره به بارندگی پراکنده باران در برخی محورهای مواصلاتی از رانندگان خواست هنگام رانندگی در جاده ها دارای سطح لغزنده با سرعتی یکنواخت حرکت کنند، در پیچ ها از سرعت خودرو بکاهند و در کم کردن سرعت از ترمز ناگهانی و برداشتن پا از روی پدال گاز یا فشار دادن آن به طور ناگهانی بپرهیزند.
اجتمام(1)**1776**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن