تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):علم ما به شما احاطه دارد و چیزی از اخبار شما بر ما پوشیده نیست
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818777745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بارش برف و باران در اكثر محورهاي خراسان رضوي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۲۴ب.ظ)
بارش برف و باران در اكثر محورهاي خراسان رضوي بنابر اعلام مركز مديريت راه هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي، صبح امروز يكشنبه25 اسفندماه رانندگان در اكثر محور‌هاي استان شاهد بارش برف و باران هستند.
به گزارش خبرگزاري موج، در گردنه‌هاي گوجگي در محور مشهد-كلات، بني‌تاك و مالكي در محور تربت جام، خماري و رباط سنگ در محور تربت‌حيدريه- مشهد، كوه‌سرخ در محور مشهد-كاشمر، كلات گناباد، ابرش، رباط‌سفيد در محور مشهد- نيشابور و آزاد راه مشهد همچنين در محورهاي شهرستان فريمان صبح امروز يك‌شنبه بيست و پنجم اسفندماه شاهد بارش برف خواهيم بود كه باعث لغزندگي جاده‌ها شده است و براين اساس رعايت نكات ايمني به‌ويژه سرعت مطمئنه و اجتناب از سبقت‌هاي غيرضروري براي رانندگان عبوري از اين محورها ضروري است.
بنابراين گزارش در محور سبزوار – بردسكن و محورهاي شهرستان‌هاي مشهد، بردسكن، تربت جام، تربت حيدريه، چناران، خواف، سرخس، صالح آباد، كاشمر، گناباد، نيشابور، رشتخوار، مه‌ولات، بجستان و زاوه شاهد بارش باران و گردنه‌هاي تيوان در محور قوچان- درگز و مزداوند در محور مشهد- سرخس شاهد پديده مه گرفتگي هستيم كه باعث كاهش ديد و كندي تردد خودروها در محورها شده است.
مركز مديريت راه‌هاي اداره كل راه و شهرسازي خراسان رضوي از تمامي رانندگانى كه قصد عبور از محورهاي مختلف استان را دارند، درخواست كرد قبل از حركت از طريق شماره ارتباطي 141 و يا تلفن 3411000-0511 از آخرين وضعيت مسير تردد خود اطلاع يابند، ضمن اين كه بنا بر اعلام اين مركز، نيروهاي راهداري در همه محورهاي استان به صورت فعال و براي تامين امنيت تردد مسافران حضور دارند.
بنابه گزارش روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان خراسان رضوي، رفت و آمد خودروها در ديگر محورها نيز به صورت عادي جريان دارد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن