تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821220056




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روایت رشادت های شهدا در شهرک معارفی


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

روایت رشادت های شهدا در شهرک معارفی قم – ایرنا – مسوول غرفه رفاقت با شهدا شهرک معارفی حرم مطهر از روایت رشادت ها و جانفشانی های شهدا به دو روش پرده خوانی و کلیپ خبر داد.


به گزارش ایرناٰ از روابط عمومی آستان مقدس حضرت معصومه(س) حجت الاسلام ˈمحمد حسن خطیبیˈ با بیان اینکه غرفه ˈرفاقت با شهداˈ در بخش عمومی و بزرگسالان این نمایشگاه است افزود: کلیپ هایی از شهدا به ویژه در شب های عملیات و سخنرانی این بزرگواران به بازدیدکنندگان ارائه می شود.
وی با بیان این که غرفه رفاقت با شهدا برای تمام گروه های سنی برنامه برگزار می کند، خاطرنشان کرد: بیشتر نوجوانان و جوانان در برنامه های غرفه رفاقت با شهدا شرکت می کنند.
خطیبی افزود: هدف از برگزاری برنامه در غرفه رفاقت با شهدا ایجاد ارتباط میان بازدیدکننده با شهدا از طریق معرفی سیره این بزرگواران است.
وی تصریح کرد: تاکنون روایتگری شهدا بیشتر به بیان وصیت نامه این بزرگواران و به صورت سخنرانی بود، ولی بیان سبک جدید روایتگری شهدا به صورت تصویر از جذابیت ویژه ای برخوردار بوده و از مهم ترین عوامل حضور گسترده مردم در غرفه رفاقت با شهدا است.
خطیبی گفت: برای ماندگار شدن سیره شهدا در ذهن بازدیدکنندگان اقدام به طرح پرسش های مناسب برای نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و هدیه دادن وصیت نامه شهدا کردیم.
وی افزود: خوشبختانه بیان سیره شهدا افزون بر این که در سراسر کشور ما صورت می گیرد، در کشورهای همسایه همانند لبنان و سوریه نیز این کار صورت می گیرد و این نشان از استقبال گسترده مردم از این طرح است.
خطیبی با اشاره به این که روایتگری مصور شهدا از روایتگری در مناطق جنگی الگو برداری شده است، گفت: پخش همزمان تصاویر در هنگام روایتگری شهدا سبب اثرگذاری فوق العاده آن بر مخاطب می شود.
نمایشگاه شهرک معارفی واقع در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه(س) تا سیزده فروردین ماه سال 93 همه روزه از ساعت 10 تا 14:30 و 17 تا21:30 آماده بازدید علاقمندان است.
دراین نمایشگاه ، غرفه هایی از جمله ایستگاه قرآن، هزار توی قرآنی، احکام، رنگ آمیزی، استخر توپ، گردونه، مار پله طبقاتی، تشک پرنده، صخره نوردی، پازل، مرتبط ها، محدوده ممنوعه و دشمن شناسی تعبیه شده است.
حدود 100 نفر از طلاب حوزه علمیه مسلط به معارف اسلامی ، مباحث روز و روانشناسی ، پاسخگوی بازدید کنندگان در 50 غرفه این نمایشگاه خواهند بود.ک/1
569 / 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن