تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ايمان مؤمن كامل نمى شود، مگر آن كه 103 صفت در او باشد:... باطل را از دوستش نمى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815338812




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طعنه جديد مورينيو به ونگر


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: طعنه جديد مورينيو به ونگر
کد خبر: ۳۸۸۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱ - 22 March 2014


هزارمين بازي آرسنال تحت هدايت آرسن ونگر سوژه جديدي براي آقاي خاص بود تا به همتاي فرانسوي‌‌ خود کنايه ديگري بزند.


به گزارش تسنيم، در آستانه برگزاري هزارمين بازي آرسنال در ليگ برتر تحت هدايت آرسن ونگر، ژوزه مورينيو، سرمربي پرتغالي چلسي به تمجيد از آرسنالي‌ها به خاطر اعتماد به سرمربي فرانسوي‌شان پرداخت.


تيم‌‌هاي آرسنال و چلسي عصر امروز (شنبه) در هفته سي‌ويکم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه استمفوردبريج به مصاف هم مي‌روند که اين بازي هزارمين بازي آرسنال با مربيگري آرسن ونگر است. اين اتفاق هم بهانه ديگري به دست آقاي خاص داده است که به همتاي فرانسوي‌اش طعنه بزند.


مورينيو چه در دوره اول مربيگري‌اش در چلسي در فاصله سال‌هاي 2004 تا 2007، چه در دوره دوم مربيگري‌اش در اين تيم که از پايان فصل گذشته تا کنون بوده است، همواره يکي از دشمنان درجه يک ونگر بوده و بارها با جملات کنايه‌آميز و تمسخر‌آميزش همتاي فرانسوي خود را هدف قرار داده است. آخرين نمونه آن در فصل جاري بود که مورينيو، ونگر را متخصص شکست خوردن توصيف کرد. اين بار هم موضع مورينيو درباره سرمربي توپچي‌ها با دفعات قبل فرق چنداني نداشت و بار ديگر به او کنايه زد.


وي با اشاره غيرمستقيم به ناکامي 9 ساله آرسن ونگر براي کسب جام به همراه آرسنال اظهار داشت: من سران باشگاه آرسنال را به خاطر حمايت‌شان از آرسن ونگر تحسين مي‌کنم، چون کار آساني نيست که به مربي تيم اجازه دهيد در هزار بازي روي نيمکت تيم بنشيند آن هم در شرايطي که تيم نتايج فوق‌العاده‌ و عناوين کسب نمي‌کند و به اندازه کافي لحظات بد را تجربه کرده است.


مورينيو افزود: هر يک از ما مربيان دوست داريم از امتيازي که آرسن ونگر در آرسنال برخوردار است بهره‌مند باشيم.


شاگردان مورينيو در شرايطي خود را براي پذيرايي از مردان ونگر آماده مي‌کنند که با 4 امتياز اختلاف و يک بازي بيشتر نسبت به توپچي‌ها رده سومي در صدر جدول قرار دارند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن