تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 16 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):خدايا ... نيّتم را به بهترين نيّت ها و عملم را به بهترين اعمال برسان، خدايا به لطف خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821383691




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تصادفات در زنجان 44 درصد کاهش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تصادفات در زنجان 44 درصد کاهش دارد زنجان- ایرنا- رییس پلیس راه استان زنجان گفت: تصادفات فوتی و جرحی این استان از آغاز سفرهای نوروزی 44 درصد کاهش نشان می دهد.


سرهنگ عبدالعلی رشتیانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار افزود: 35 مورد تصادف فوتی و جرحی از زمان آغاز سفرهای نوروزی در جاده های مواصلاتی این استان به وقوع پیوسته است که این میزان در مقایسه با مدت مشابه پارسال کاهش نشان می دهد.
وی یادآورشد: از مجموع این تصادفات سه فقره تصادف با چهار نفر فوتی و 18 فقره تصادف با 28 نفر مجروح درمحورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.
رشتیانی افزود: 71 درصد علل تصادفات این استان در مدت زمان یاد شده عدم توجه به جلو و تخطئی ازسرعت مطمئنه و 52 درصد حوادث رانندگی واژگونی خودرو بوده است.
رییس پلیس راه استان زنجان گفت: بسیاری از هموطنان بدون برنامه ریزی و استراحت کافی به رانندگی در جاده ها اقدام می کنند و این عمل در وقوع تصادفات احتمالی و واژگونی خودرو تاثیر بالایی دارد.
وی اظهار کرد: برخی مسافران برای رفع خستگی در آزادراه ها توقف می کنند و این موضوع به نوبه خود وقایع تلخی را رقم می زند.
رشتیانی افزود: سال گذشته شش درصد علل فوتی های تصادفات رانندگی این استان بر اثر برخورد عابران با خودرو در آزاد راه های استان بوده است.
وی یادآورشد: هموطنان و شهروندان گرامی برای پیشگیری از وقوع سوانح وحوادث باید به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند و از کمربند ایمنی استفاده کنند.
رییس پلیس راه استان زنجان همچنین از تست اعتیاد و الکل رانندگان وسایط نقلیه این استان در تعطیلات نوروزی خبر داد و گفت: این طرح امسال با جدیت بیشتری پیگیری می شود.
وی اظهار کرد: 55 تیم پلیس راه این استان در اجرای طرح نوروزی آماده ارایه خدمات به مسافران و گردشگران هستند.
596/7320
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن