تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ آيينى، با نادانى رُشد نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814942801




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزل و نصب مدیران براساس شایسته سالاری باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عزل و نصب مدیران براساس شایسته سالاری باشد بوشهر- ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: عزل و نصب مدیران باید براساس مسایل استان و توجه به اصل شایسته سالاری باشد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در جمع مردم دیر از توابع استان بوشهر افزود: تعداد کم نیروهای بالادستی از مشکلات استان است که با ایجاد دانشگاه باید زمینه ارتقای توان علمی نیروهای جوان فراهم شود.
وی درخصوص استخدام نیروهای استان در پارس جنوبی گفت: بارها این موضوع را بررسی ومورد توجه قرارداده ام وغصه می خورم که با نیروهای بومی استان با وجود نفت وگاز فراوان این گونه برخورد می شود.
حسینی بوشهری افزود: دیر با برخورداری از نیروهای مستعد و انقلابی، از شهرستان های پیشرو در عرصه انقلاب و دفاع مقدس است.
وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: در سال فاطمی باید از سیره و روش این بانوی بزرگ الگو گرفت.
نماینده مردم کنگان، دیر، جم وعسلویه درمجلس شورای اسلامی نیز گفت: برای اشتغال جوانان در تاسیسات پارس جنوبی جلسات زیادی با وزیر، معاون وزیر ومدیران استانی و شهرستانی برگزار شده است.
حجت الاسلام موسی احمدی افزود: اکنون با تشکیل کارگروه مشترک، مسایل عمرانی، رفاهی و علمی شهرستان بررسی و برای این بخش ها تصمیم گیری می شود.
وی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه تمام دیر از دغدغه هایی است که برای راه اندازی آن تلاش های زیادی صورت گرفته و مسوولان قول داده اند روند اجرایی آن ادامه یابد.
احمدی افزود: خورخان بردخون از دیگر برنامه های کاری است که تاکنون با ترک تشریفات پیش رفته و امیدواریم بعد از امضاء موافقت نامه و تنظیم قرارداد اجرایی شود.
وی ادامه داد: جاده وفاق بین شهرستان های کنگان ودیر به عنوان حلقه اتصال پارس جنوبی و شمالی است و اکنون 5.3 کیلومتر زیرسازی شده است.
احمدی درخصوص جاده میانی شهرستان دیر یادآورشد: این جاده با مشکل اعتباری روبه رو است و با بازدید مدیرکل و معاون ایشان قرار شده تامین اعتبار شود.
فرماندار دیر نیز گفت: شهرستان دیر 52 هزار نفر جمعیت دارد که در زمینه صیادی دارای قابلیت بسیار بالایی است.
حمزه اعتماد افزود: این شهرستان با زیرپوشش قراردادن سالانه هفت هزار و500 هکتار از اراضی کشاورزی از شهرستان های مهم در تولید گوجه فرنگی خارج از فصل است.
وی با اشاره به نام گذاری امسال ازسوی رهبر انقلاب به عنوان ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی ومدیریت جهادیˈ گفت: همه باید دست به دست دهیم تا این خواسته مقام معظم رهبری در شهرستان دیر محقق شود.
رییس شورای شهرستان دیر گفت: استفاده از مدیران بومی شهرستان در پست های مدیریتی یکی از خواسته بحق مردم است.
حسین دهجان افزود: بوشهر در جذب اعتبارات ملی ضعیف عمل کرده و مدیران باید بیشتر تلاش کنند تا توسعه در استان شتاب گیرد.
مدیرعامل تعاونی لنجداران بندردیر نیز با بیان اینکه با وجود توانمندهای بالا، دیر محروم ترین بندر استان بوشهر است ؛ گفت: اکنون 80 درصد مردم از دریا ارتزاق می کنند.
عباس مرادی افزود: در بندر دیر360 قایق صیادی، 29 موتورلنج و 11 فروند کشتی در زمینه صید فعالیت دارند، اما جامعه صیادی به دلیل وجود صید غیرقانونی ترال (کف روب) از سوی برخی شناورهای متخلف ، متضرر شده است.
/629/7207
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن