تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 21 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا هنگام نشستن، بيشتر رو به قبله مى نشست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814943494




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عزل و نصب مدیران براساس مسایل استان باید انجام شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عزل و نصب مدیران براساس مسایل استان باید انجام شود بوشهر- ایرنا- نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری گفت: عزل و نصب مدیران براساس مسایل استان وشهرستان رخ می دهد ونباید درآن حب وبغض باشد. وباید شایسته سالاری در نصب ها اصل باشد.


به گزارش ایرنا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری روز شنبه در جمع مردم دیر از توابع استان بوشهر افزود: در عزل و نصبها شایسته سالاری را باید مورد توجه قراردهید.
وی تصریح کرد: تعداد کم نیروهای بالادستی یکی از مشکلات استان بوشهراست که با ایجاد دانشگاه باید زمینه ارتقای توان علمی نیروهای جوان فراهم شود.
حسینی بوشهری در خصوص آزمون استخدامی نیروهای استان در پارس جنوبی گفت: بارها این موضوع را بررسی ومورد توجه قرارداده ام وغصه می خورم که با نیروهای بومی استان با وجود نفت وگاز فراوان اینطور برخورد می شود.
وی درخصوص صید ترال وته لنجی نیز اظهار کرد: نمی دانیم چه دست هایی در کاراست که برخی با وجود ضربه زدن به آبزیان حمایت می شوند و در رابطه با ته لنجی نیز با استاندار مکاتبه می کنم که در همه جای استان یکسان اعمال شود.
حسینی بوشهری افزود: شهرستان دیر با وجود داشتن نیروهای مستعد وانقلابی یکی از شهرستانهای پیشرو در عرصه انقلاب، دفاع مقدس وصحنه های انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به ایام فاطمیه گفت: در سال فاطمی باید از سیره و روش این بانوی بزرگ الگوگیری کرد.
نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری افزود: کار مجلس خبرگان برای روز مبادا است ولی شخصا کارهای مردم را دنبال واعتبار وآبرویی که خدا به من داده برای خدمتگزاری به مردم ازآن استفاده می کنم.
نماینده مردم شهرستان های کنگان،دیر،جم وعسلویه درمجلس شورای اسلامی گفت: برای اشتغال جوانان در تاسیسات پارس جنوبی جلسات بسیار زیادی با وزیر، معاون وزیر ومدیران استانی وشهرستانی انجام گرفته است.
حجت الاسلام موسی احمدی افزود: هم اکنون با تشکیل کارگروه مشترکی مسایل عمرانی، رفاهی وعلمی شهرستان مورد بررسی قرارگرفته وبرای انجام آنان تصمیم گیری می شود.
وی گفت: تکمیل بیمارستان نیمه تمام دیریکی از دغدغه هایی است که برای راه اندازی آن تلاش های زیادی صورت گرفته و مسوولان قول داده اند روند اجرایی آن ادامه یابد.
احمدی اضافه کرد: خورخان بردخون یکی دیگر از برنامه های کاری است که تاکنون با ترک تشریفات پیش رفته و امیدواریم بعد از امضا موافقت نامه وتنظیم قرارداد اجرایی شود.
وی اضافه کرد: جاده وفاق بین شهرستان های کنگان ودیر بعنوان حلقه اتصال پارس جنوبی و شمالی است و اکنون 5.3 کیلومتر زیرسازی شده است.
احمدی در خصوص جاده میانی شهرستان دیریادآورشد: این جاده با مشکل اعتباری روبه رو است و با بازدید مدیرکل ومعاون ایشان قرار شده تامین اعتبار شود.
فرمانداردیرنیز گفت: شهرستان دیر52هزارنفرجمعیت دارد که در زمینه صید وصیادی دارای قابلیت بسیار بالایی است.
حمزه اعتماد افزود: این شهرستان با زیرپوشش قراردادن سالانه هفت هزار و500هکتار از اراضی کشاورزی یکی از شهرستان های مهم در تولید محصول گوجه فرنگی خارج از فصل است.
وی با اشاره به نام گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد وفرهنگ با عزم عمومی ومدیریت جهادی گفت: همه باید دست به دست دهیم تا این خواسته برحق مقام معظم رهبری در شهرستان دیر محقق شود.
رییس شورای شهرستان دیرگفت: استفاده از مدیران بومی شهرستان در پست های مدیریتی یکی از خواسته بحق مردم شهرستان است.
حسین دهجان افزود: استان بوشهر در جذب اعتبارات ملی ضعیف عمل کرده ومدیران باید تلاش بیشتری انجام بدهند تا استان در توسعه وپیشرفت شتاب بیشتری به خود بگیرد.
مدیرعامل تعاونی لنجداران بندردیرنیزگفت: با توجه به پتانسیل بالای بندر دیر اما محروم ترین بندردراستان بوشهراست.
عباس مرادی افزود: اکنون 80درصد مردم مستقیم وغیرمستقیم از دریا ارتزاق می کنند اما ضعیف ترین قشر محسوب می شوند.
وی اضافه کرد: در بندردیر360قایق صیادی، 29موتورلنج و11فروند کشتی درامرصید فعالیت دارند اما جامعه صیادی به دلیل وجود صید غیرقانونی ترال(کف روب) از سوی برخی شناورهای متخلف متضررشده است.
/629/7207
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن