تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801703324




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شش هزار علایم راهنمایی در محورهای مواصلاتی استان البرز نصب شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شش هزار علایم راهنمایی در محورهای مواصلاتی استان البرز نصب شد کرج- ایرنا- مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز از نصب شش هزار علایم راهنمایی و هشدار دهنده در محورهای مواصلاتی این استان برای سفرهای ایمن در نوروز خبر داد.


به گزارش ایرنا ، ˈ حیدر نوروزی ˈ روز یکشنبه درجمع خبرنگاران گفت: تابلوهای مسیر نما، هشداردهنده ، آشکارسازی تونل ها از جمله علایم راهنمایی نصب شده در محورهای استان است .
وی اظهار کرد: علاوه بر نصب تابلوهای جدید ، تابلوهای قدیمی در محورهای اصلی و فرعی نیز مرمت وبازسازی شد.
نوروزی بیان کرد: با توجه به نزدیکی سفرهای نوروزی ایمن سازی راهها، شانه راهها ، خط کشی و آسفالت راههای اصلی و فرعی نیز انجام شده است .
وی گفت: نیروهای راهداری زمستانی در ایام نوروز در مسیر کوهستانی همچنان مستقر خواهند بود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: اکنون 250 راهدار در قالب 24 تیم در راههای ارتباطی کرج- قزوین و کرج – چالوس در حوزه استحفاظی استان البرزمستقر هستند و تا 20 فروردین ماه سال آینده خدمات دهی می کنند.
نوروزی بیان کرد: اکنون راهدارخانه های استان به منظور ارایه خدمات بهتر به مسافران نوروزی و به ویژه در مواقع بحران تجهیز و آماده باش هستند.

*** شناسایی700 هکتار بافت فرسوده دراستان
مدیرکل راه و شهرسازی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت بافت های فرسوده استان اشاره کرد و گفت: بیشترین بافت فرسوده استان درمناطق حاشیه نشین شهرستان کرج قراردارد.
وی بیان کرد: تاکنون درزمینه نوسازی بافت های فرسوده درقالب تسهیلات ساخت از طریق بانک مسکن و سایر بانک ها وام به متقاضیان پرداخت شده است.
نوروزی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص ساخت مسکن مهر اظهارکرد: در آغاز پروژه مسکن مهرساخت 30 هزار واحد بر عهده راه و شهرسازی استان البرز در قالب دو پروژه ماهدشت و شهرک ابریشم قرار گرفت و اکنون این پروژه ها بامیانگین85 درصد در حال انجام است.
همچنین خبرنگاران البرز عصر روز گذشته از محور مواصلاتی کرج - چالوس بازدید کردند.ک/2
691/7421
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن