تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس سنت نيكويى را بنا نهد، اجرى برابر اجر همه عمل‏كنندگان به آن عمل تا روز قي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818795971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 13 هزار بافنده فرش استان اردبیل بیمه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 13 هزار بافنده فرش استان اردبیل بیمه شدند خلخال ، اردبیل - ایرنا- رییس اتحادیه فرش دستباف استان اردبیبل گفت: بیش از 13 هزار نفر از فرشبافان دستی این استان زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند.


اژدر مالک حسنی روز پنجشنبه درحاشیه آیین اختتامیه دوره بهبافی فرشبافان دستی خلخال درگفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به جز این 500 خانوارفعال در فرشبافی نیزاز مزایای بیمه تکمیلی برخوردار شده اند.
وی از پرداخت 150 مورد تسهیلات بانکی یک میلیارد ریالی به تعاونی ها ومجموعه های فرشبافی استان خبرداد وبیان کرد: برخلاف سال های گذشته که فرشبافان تک باف مناطق مختلف استان از مزایای تسهیلات بانکی سود می بردند از این پس تسهیلات مربوط به صنعت فرش دستی به طرح ها ی پشتیبان و مجموعه های فرش بافی اعطا خواهد شد.
به گفته وی ، سرمایه گذارانی که بتوانند با دریافت یک یلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت زمینه اشتغال دست کم 10 نفر از فرشبافان را در مجموعه فرش بافی دستی خود فراهم وافراد زیر مجموعه را در سود حاصل از فروش فرش سهیم کنند در زمینه اعطای تشهیلات در اولویت خواهند بود.
او از فعالیت یک هزار و500 بافنده فرش دستی و نیز 13 تعاونی فرش در مناطق مختلف شهرستان خلخل خبر داد وگفت: هم اکنون بزرگترین مشکل بافندگان فرش دستی خلخال تامین مواد اولیه است و تلاش می شود با راه اندازی یک مرکز فروش در این شهرستان این مشکل حل شود .
جلیل جعفری بنه نماینده مردم شهرستان های خلخال وکوثر نیز در این آیین با تاکید بر راه اندازی مرکز تهیه وتامین مواد اولیه فرش بافان دستی در خلخال گفت : با توجه به اینکه بهترین و نفیس ترین فرش های ابریشمی صادراتی ایران در این شهرستان بافته می شود حمایت از فرش بافان دستی باید در اولویت کاری مسوولین اداره صنعت معدن وتجارت قرار گیرد.
در پایان این مراسم با اهدای هدایایی از50 نفر از بانوان فرش باف شرکت کننده در دوره بهبافی فرش خلخال تجلیل شد.
//530/7119
انتهای پیام /*




15/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن