تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821263320




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار قزوین: در عزل و نصب ها نگاه سیاسی نداشته ایم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار قزوین: در عزل و نصب ها نگاه سیاسی نداشته ایم قزوین-ایرنا- استاندار قزوین اولویت اول و آخر استان را کار دانست و گفت: در عزل و نصب مدیران نگاه سیاسی نداشته ایم، بلکه نگاه ما در انتخاب مسوولان برخورداری از ویژگی عملیاتی و اجرایی آنها است.


به گزارش روابط عمومی استانداری قزوین که روز چهارشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، ˈمرتضی روزبهˈ در آیین تودیع و معارفه شهردار محمدیه افزود: ضمن احترام به همه شخصیت ها، جناح ها و سلایق سیاسی استان، مبنا و اساس ما خدمت رسانی به مردم است و تنها مکلف به خدمتگزاری برای مردم هستیم.
وی در ادامه بر تعامل و انسجام میان مدیران و مسوولین تاکید و اظهارکرد: با توجه به این موضوع می توان توسعه و پیشرفت در هر بخشی را به طور جدی دنبال کرد.
این مسوول در ادامه از شهر محمدیه به عنوان دومین شهر بزرگ استان یاد کرد و افزود: ترکیب این شهر با مجموعه مسکن مهر مهرگان باعث شده است تا پس از قزوین شاهد شکل گیری بزرگترین شهر استان باشیم بنابراین رسیدگی به وضعیت این شهر از اولویت های مهم مدیریت شهری استان می باشد.
استاندار قزوین اظهارکرد: باید تلاش کرد تا مشکلات و کمبودهای ساکنین این شهرک را با هماهنگی و برنامه ریزی مناسب برطرف کرد.
روزبه از مدیریت شهری محمدیه خواست تا حضوری فعال در ناحیه شهری مهرگان داشته باشند تا مردم ساکن در این نقطه برای طرح و پیگیری مسایل و مشکلات خود به محمدیه نروند و دچار زحمت نشوند.
وی در پایان توجه به مسایل فرهنگی و ساخت مساجد در محلات مختلف را نیز از وظایف مهم شهرداری ها خواند و از شهرداری محمدیه خواست تا نسبت به این موضوع توجه داشته باشد.
شهر محمدیه از توابع شهرستان البرز در 12 کیلومتری غرب قزوین قرار دارد.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن