تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سكوت مؤمن تفكر و سكوت منافق غفلت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815329718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

موسسه تحقیقات بین‌ منطقه‌ای سازمان ملل متحد در زمینه جرم و عدالت چه وظایفی دارد؟


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نگاهی به ارکان سازمان ملل؛
موسسه تحقیقات بین‌ منطقه‌ای سازمان ملل متحد در زمینه جرم و عدالت چه وظایفی دارد؟
موسسه تحقیقات بین‌ منطقه‌ای سازمان ملل متحد در زمینه جرم و عدالت با هدف فراهم کردن و تشویق تدوین نظام‌های عادلانه و موثر عدالت کیفری، اطلاعات جمع‌آوری، تجزیه و تحلیل و منتشر و طرح‌هایی در زمینه همکاری فنی و آموزشی اجرا می‌‌کند.


به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ موسسه تحقیقات بین‌ منطقه‌ای سازمان ملل متحد در زمینه جرم و عدالت با هدف فراهم کردن و تشویق تدوین نظام‌های عادلانه و موثر عدالت کیفری، تجزیه، تحلیل و انتشار طرح‌ در زمینه همکاری فنی و آموزشی فعالیت می‌‌کند.

UNICRI برای ارتقا درک مسائل جرم، حمایت از احترام به اسناد و ضوابط بین‌المللی و تسهیل کمک قضایی، مبادله و انتشار اطلاعات و همکاری در زمینه اجرای حقوق بین‌المللی هم فعالیت می‌کند.

UNICRI فعالیت‌های خود را طوری تنظیم می‌کند تا نیازهای مشخص کشورهای عضور را تامین کند.

جالب است بدانید برنامه‌های آن بر اولویت‌ها در زمینه پیشگیری از جرم و جنایت و بسط عدالت کیفری از جمله امنیت و مبارزه با تروریسم، قانون جزائی بین‌المللی، اصلاحات قضایی، عدالت برای جوانان، تامین امنیت رویدادهای عمده، مبارزه با فساد، حمایت از قربانیان مبارزه با جرم و جنایت سازمان یافته، قاچاق انسان، جعل و تقلب، جرایم اینترنتی، جرایم علیه محیط زیست و مواد مخدر استوار است.

UNICRI در این زمینه‌ها فعالیت‌های آموزشی در سطوح بین‌المللی و ملی طراحی و اجرا می‌کند و از مبادله اطلاعات از طریق مرکز اسناد بین‌الملی جرم‌شناسی در زمینه پیشگیری از جرم و بسط عدالت کیفری حمایت می‌کند.

گفتنی است؛ کل بودجه فعالیت‌های UNICRI از طریق کمک‌های داوطلبانه تامین می‌شود و از حمایت کشورهای عضو، سازمان‌های بین‌‌المللی و منطقه‌ای، موسسات و بنیادهای خیریه، همچنین کمک‌های مالی و کالایی سازمان‌های بخش خصوصی و عمومی برخوردار است.

انتهای پیام/








تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن