تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803377972




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

«اهانت سازمان ملل متحد، بی صفتی و نفاق مدرن است»


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: «اهانت سازمان ملل متحد، بی صفتی و نفاق مدرن است»


رئیس مجلس شورای اسلامی، اظهارات اخیر بان‌ کی‌ مون، دبیر کل سازمان ملل متحد، علیه مردم ایران و همچنین حملات اخیر رژیم صهیونیستی به فلسطینیان را محکوم کرد. «برخی حرف‌های مقامات انگلیس در پارلمان قلابی رژیم صهیونیستی، به سیرک سیاسی بدل شده است.» به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، علی لاریجانی، در آغاز جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه امروز جهان، ایران اسلامی را به عنوان کشوری نمونه در مبارزه با مواد مخدر می شناسد، گفت: متأسفانه سازمان ملل متحد، ارزش های واقعی را به سخره می‌ گیرد و به جای قدردانی از ملت ایران در مبارزه به مواد مخدر، به ملت اهانت می‌ کند که این بی‌ صفتی و بی‌ وجدانی است.
وی افزود: آنان به جای قدرشناسی از ملت ایران، از اعدام قاچاقچیان مواد مخدر انتقاد می کنند که این خود، «نفاق مدرن» است.
لاریجانی اظهارات اخیر بان‌ کی‌ مون علیه ایران را محکوم کرد

رئیس مجلس تصریح کرد: این چه ارزش جهانی است که کشورهای دیکتاتور، چشم خود را بر روی کثافت‌ کاری و فساد و ظلم و شکنجه مالیخولیایی رژیم شاه بستند تا این رژیم، با عوامل فاسد خود، مواد مخدر را در کشور رواج دهد، اما امروز که نظام اسلامی، حکومت مردم‌ سالار را در کشور محقق کرد و همگان در سطح جهانی، مبارزه ایران با مواد مخدر را ستایش می‌ کنند، سازمان ملل متحد که می بایست عامل آرامش و صلح در جامعه باشد، ارزش‌های واقعی را به سخره می‌ گیرد و به ایران به علت مبارزه با قاچاقچیان و اعدام آنها اهانت می‌ شود؟
وی افزود: این بسیار بی‌ صفتی و بی‌ وجدانی است؛ بنابراین به نظر می‌رسد در مقابل تکرار این گونه گزارش‌ های سازمان ملل متحد، می بایست در قانون و نحوه عمل مبارزه با مواد مخدر بازنگری کرد و بگذاریم این مغزهای علیل در سازمان ملل خودشان با مواد مخدر مبارزه کنند و علتی ندارد هم ملت ایران در راه مبارزه با مواد مخدر شهید بدهد و هم آنان این گونه گزارش‌های مغرضانه صادر کنند.   آقای لاریجانی تصریح کرد: این «ظلم و دغلکاری»، تحت یک فضاسازی فرهنگی و سیاسی سازمان یافته است که همان «نفاق مدرن» است و چیزی به نام ارزش‌های جهانی و انسانی را علم کرده و پشت آن سنگر گرفته‌اند تا به هر کجا که میلشان کشید، تیراندازی کنند.
رئیس مجلس گفت: آیا دفاع از قاچاقچیان مواد مخدر، ارزش جهانی است؟ واقعا خجالت‌آور است؛ کدام ارزش مشترکی از انسان‌ ها درباره اعدام قاچاقچیان مواد مخدر، مطلبی گفته است که دبیر کل سازمان ملل متحد را این گونه به زیاد حرف زدن واداشته است؟
وی افزود: بُعد دیگر این نفاق مدرن، در آغاز حرکت جدیدی است که کاملا مخالف آرمان‌ های این سازمان است؛ مگر سازمان ملل متحد برای صلح ایجاد نشده است؟ هنوز مذاکرات هسته‌ ای، گام‌ های اولیه خود را برمی‌ دارد که توپخانه نفاق مدرن این سازمان، راه افتاد.
رئیس خانه ملت گفت: اگر اعلام می‌ کردید این سازمان که با بودجه همه کشورها اداره می‌ شود، دربست گزارش‌ های سی آی ای و موساد را مبنای قضاوت خود قرار می‌ دهد و در انقیاد شیطان بزرگ است، کسی بر شما خرده نمی‌ گرفت؛ اما وقتی آن شعارهای مردم‌ پسند را پس‌ زمینه حمل این گزارش‌ های رژیم صهیونیستی و آمریکا کرده‌ اید، پرده از چهره نفاق سازمان یافته بین‌ المللی برداشته می‌شود.
لاریجانی، همچنین درباره مذاکرات هسته‌ ای و اظهارات دوگانه مقامات غربی گفت:‌ آمریکا در مذاکرات هسته ای چیزی برای گفتن ندارد و حرف‌هایشان نیز تا کنون وجاهتی نداشته است.
لاریجانی تاکید کرد: آمریکا باید بپذیرد قطعنامه‌ های آنها، وجاهتی نداشته؛ بنابراین به عوامل خود گفته است که فضاسازی جدیدی کنند تا در فضای غبارآلود بتوانند مذاکرات را از مسیر خود خارج کنند؛ همانند برخی حرف‌های مقامات انگلیس در روزهای اخیر در پارلمان قلابی رژیم صهیونیستی که این روزها، به سیرک سیاسی بامزه‌های ناهوشیار بدل شده است.
وی تصریح کرد: مقامات آمریکا و سازمان ملل متحد بدانند که آنها عامل به هم زدن مذاکرات هستند و باز نگویند که ایران میز مذاکرات را ترک کرد.
  آقای لاریجانی با اشاره به سفر هیئت‌های سیاسی اروپا به ایران، از جمله خانم اشتون و برخی اقدامات خلاف عرف دیپلماتیک، گفت: لازم است وزارت امور خارجه و وزارت اطلاعات، درباره سفر مقامات دیگر کشورها با دقت عمل کنند و اجازه ندهند که دیگران با رفتار خود، باعث توهین به ملت‌ ما شوند.
وی همچنین از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خواست تا با این دو وزارتخانه جلسه بگذارد و این موضوع را پیگیری جدی کند.
وی همچنین با اعلام حمایت مجلس از مقاومت فلسطینی در برابر حملات اخیر رژیم صهیونیستی افزود: مجلس شورای اسلامی حملات اخیر رژیم غاصب را علیه ملت مظلوم فلسطین محکوم و حمایت خود را از این ملت مقاوم اعلام می‌کند.
وی درباره اقدامات رژیم صهیونیستی، تصریح کرد: اقدامات ایذایی رژیم صهیونیستی در غزه و لبنان در پس سفرهای مکرر مقامات غربی به فلسطین اشغالی صورت گرفته است که شاید این رژیم دروغین را به صحنه‌آفرینی حماقتی جدید تشویق کردند که البته این ماجراجویی بدون جواب نمانده است و نخواهد ماند و آغاز این تجاوزگری رژیم صهیونیستی بوده است که می‌تواند شکست جدی‌تری را برای این رژیم رقم بزند.
آقای لاریجانی گفت: مجلس شورای اسلامی اقدامات اخیر دبیرکل سازمان ملل متحد در گزارشش درباره ایران و تحرکات رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و لبنان را محکوم می کند و ملت ایران به همراه دیگر مسلمانان مقاوم، «پایداری و استقامت» را مبنای عمل خود در پاسخ به شیطنت آنان قرار خواهد داد.
 


شنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 184]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن