تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقارن نوروز با ایام فاطمیه، فرصت مناسبی برای ترویج اندیشه فاطمی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تقارن نوروز با ایام فاطمیه، فرصت مناسبی برای ترویج اندیشه فاطمی است رشت - ایرنا - فرماندار شهرستان املش گفت: تقارن نوروز با ایام شهادت حضرت صدیقه طاهره (س) ، فرصت مناسبی برای ترویج اندیشه فاطمی در جامعه اسلامی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمهدی جعفریˈ عصر چهارشنبه در شورای اداری شهرستان املش افزود: باید رواج افکار و اندیشه های فاطمی همیشه سرلوحه کار ما باشد چون موجب سعادت دنیوی و اخروی می شود.
وی با اشاره به نامگذاری هر سال با عناوینی از سوی مقام معظم رهبری اظهار کرد: بیان چنین عناوینی بی گمان چراغ راه ماست که در آینده از برکات و فواید این نامگذاری ها و آنچه بدست آورده ایم ، آگاهی می یابیم.
فرماندار املش ادامه داد: با فرمایشات رهبری ، برنامه ریزی ها به گونه ای طراحی می شود تا کشور در مسیر رشد قرار بگیرد و همه مردم و نظام اسلامی از آن بهرمند شوند.
جعفری گفت: جهاد و حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری با حضور پرشور و آگاهانه مردم به ظهور رسید و ترفندهای دشمنان نقش بر آب شد اما در حوزه اقتصادی نیز دولت امید و تدبیر برنامه های خوبی را طراحی کرده که در آینده ، همه مردم شاهد به ثمرنشستن آنها خواهند بود.
فرماندار املش با بیان خشکسالی سخت سال گذشته و زحمات مدیران شهرستان گفت: همه مسوولان با پای کار بودن باعث شدند تا سال زراعی خوبی رقم بخورد و انشاء الله سال جدیدهم وضعیت ما از سال گذشته بهتر خواهد بود.
وی ادامه داد: با برنامه ریزی های انجام شده در شهرستان املش تاکنون بیش از 85درصدمزارع شخم اول زده شده و بیش از 90درصد آب بندان ها، آبگیری و سردهنه ها اصلاح شده اند.
جعفری اضافه کرد: در بخش چای نیز با اختصاص 160 میلیاردتومان در ردیف بودجه سال آتی، مطمئنا سالی خوبی برای باغداران چای خواهد بود.
وی با اشاره به کسب مقام اول شهرستان املش بین 16 شهرستان استان گیلان در بحران برف زمستان امسال گفت: البته کسب این جایگاه با تلاش همه مسوولان شهرستان املش و همکاری مردم حاصل شد و ما مدیران هرچه درتوان داریم باید درجهت رضایتمندی مردم به کار بندیم.
فرماندار املش اهتمام در اجرای سیاست های مقام معظم رهبری و دولت امید و تدبیر را وظیفه همگان بیان و اظهار کرد: نباید بگذاریم فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکیدات دولت اسلامی روی زمین بماند.
وی اجرای مصوبات ستاد تسهیلات سفر را از الزامات خواند و افزود: تمام موارد مصوب شده باید حالت اجرایی پیدا کند تا مهمانان نوروزی با خاطره ای خوش شهرستان املش را ترک کنند.
حجت الاسلام تقی روحانی امام جمعه املش نیز گفت: تقارن ایام فاطمیه با سال نو ، یک تقارن استثنایی است و باید ایام فاطمیه را آبرومندانه برگزار کنیم.
وی روز سیزده فروردین روزطبیعت را مقارن با شب شهادت حضرت فاطمه(س) ذکر و تصریح کرد: خیلی باید مراقب باشیم و در این شب چراغانی سطح شهر را خاموش کنیم تا احساس سوگ و ماتم حس شود و چهره شهر، چهره ماتم و غم به خود بگیرد.
امام جمعه املش گفت: درب مساجد در ایام نوروز همیشه باید باز باشد و نمازجماعت نیز منظم برقرار باشد.
وی با اشاره به ارتباط تنگاتنگ مدیران با اداره تبلیغات اسلامی شهرستان املش گفت: مدیران باید سوز دین داشته باشند وبه اداره تبلیغات اسلامی توجه ویژه کنند گرچه برای کار فرهنگی اعتباراتی هرساله گذاشته می شود و باید این اعتبارات با برنامه ریزی های دقیق مصروف کارهای فرهنگی شود.
در پایان جلسه شورای اداری املش، از تمامی مسوولانی که در بحران برف تلاش کرده بودند؛ با لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.
شهرستان املش در شرق استان گیلان واقع است.ک/2
7291/695
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 46]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن