تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مبادا اعمال نیک را به اتکاى دوستى آل محمد (ص) رها کنید، مبادا دوستى آل محمد (ص) ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131143




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیشرفت 15درصدی طرح توسعه میدان نفتی فروزان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: پناهی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
پیشرفت 15درصدی طرح توسعه "میدان نفتی فروزان"
مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید هدف از اجرای طرح توسعه میدان نفتی فروزان را افزایش ظرفیت تولید و برداشت زودهنگام عنوان کرد.


پناهی مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، از پیشرفت 15درصدی طرح توسعه میدان نفتی فروزان خبر داد و گفت: این پروژه در سال گذشته واگذار شده و دلیل اصلی کندی اجرای این پروژه، مشكلات مالي و عدم تامين مالي از طرف کارفرما بوده و این امر سبب شده که طبق برنامه توسعه این طرح صورت نگیرد.

وی تاکید کرد: امیدواریم با رفع مشکلات این پروژه در سال 93 به اتمام برسد. هدف اصلی از این پروژه افزایش ظرفیت تولید و برداشت زودهنگام از این میدان نفتی می باشد.

پناهی اظهار کرد: پروژه جدیدی نیز در میدان نفتی فروزان برای مناقصه مطرح شده که این طرح متعلق به شرکت نفت فلات قاره بصورت EPCI و برای افزایش ظرفیت تولید نفت اجرا  می شود که شامل طراحی، خرید، ساخت، حمل و نصب سکوی سرچاهی F19 است. 

مدیرعامل شرکت توسعه سازه های دریایی تسدید افزود: در این طرح سه خط لوله دريايي و کابل گذاری داخل میدانی انجام می شود که نسبت به بقیه پروژه‌ها کابل گذاری بیشتر دارد این طرح در حال مهندسی است و هنوز پیش پرداختی از طرف کارفرما دريافت نشده است.

وی یادآور شد: این شرکت براساس اهداف توسعه پیشرفت شرکت برنامه ای ده ساله را در دستور کار قرار داده در همین راستا با اجرای سیستم های مدیریت بین الملل و اخذ گواهینامه نسبت به پیاده سازی آنها موفق عمل کرده و در پی آن است که سازمان کارآمد و به روز داشته باشد
.
گفتنی است این شرکت در هر دوحوزه خشکی ( On shore) و فراساحل(Off shore) فعال بوده و با داشتن گواهی نامه های بین المللی معتبر از جمله تقدیرنامه دوستاره تعالی سازمانی (EFQM) و با طراحی، ساخت و نصب 11 جاکت نفتی دریایی که یکی از آنها بزرگترین سکوی نفتی خاورمیانه می باشد و همچنین اجرای حدود 200 کیلومتر خط لوله و کابل گذاری زیردریایی ودرحدود 150کیلومتر خشکی در منطقه نفتی رشادت، ایلام – سلمان و ابوذر- نوروز از شرکتهای پیشرو و چابک در صنعت فراساحل کشور است.

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن