تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم گنج بزرگی است که با خرج کردن تمام نمی شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813057008




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سازمان دارالقرآن نتایج مسابقه نورالهدی را اعلام کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سازمان دارالقرآن نتایج مسابقه نورالهدی را اعلام کرد تهران - ایرنا - سازمان دارالقرآن الکریم اعلام کرد شرکت کنندگان در ششمین مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی می توانند با مراجعه به سایت تلاوت از نتیجه این مسابقه آگاه شوند.


به گزارش روز چهارشنبه سازمان دارالقرآن الکریم، نتایج ششمین مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی امروز، از طریق سایت تلاوت اعلام شده و شرکت کنندگان در مسابقه نور الهدی می توانند با مراجعه به سایت تلاوت اسامی برگزیدگان این دوره را مشاهده کنند.
ششمین دوره مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی با ثبت نام 13 هزار و 109 نفر در آبان ماه سال جاری انجام شد که به ترتیب استان های مازندران، کرمانشاه، فارس و خراسان رضوی بالاترین آمار شرکت کننده در این مسابقه را داشته اند.

**351 برگزیده در ششمین مسابقه تفسیر نورالهدی
آزمون ششمین مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی جمعه، چهارم بهمن ماه در حوزه های شهرستانی و استانی برگزار شد که پس از تجمیع پاسخ نامه ها و جمع بندی های لازم، 351 نفر به عنوان برگزیده مشخص شدند که از این میان 255 نفر برگزیده تفسیر یک جزء قرآن (جزء 18) و 95 نفر برگزیده سه جزء قرآن(18، 19 و 20) هستند.
در مجموع 85 درصد از ثبت نام کنندگان در مسابقه تفسیر نورالهدی در رشته یک جزء شرکت کرده اند و 15 درصد دیگر نیز در رشته سه جزء قرآن شرکت کرده اند؛ البته سازمان دارالقران الکریم، از تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه به دلیل تأخیر دو هفته ای در اعلام نتایج این مسابقه عذرخواهی می کند که البته این تأخیر در اعلام نتایج به دلیل اتفاقات غیرقابل پیش بینی و مشکلات فنی سایت تلاوت بوده است.

**اعطای گواهینامه تفسیر به کسانی که 70 امتیاز را کسب کرده اند
هدایای برگزیدگان ششمین دوره مسابقات تفسیر نورالهدی، از طریق ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها و طی هماهنگی هایی که انجام شده به برگزیدگان اهداء می شود و همچنین کسانی که حداقل 70 امتیاز از 100 امتیاز مورد نظر را کسب کرده اند نیز گواهینامه آشنایی با اجزاء مورد نظر را دریافت می کنند.
کمک هزینه سفر به عمره مفرده، عتبات عالیات و مشهد مقدس از جمله جوایزی هستند که برای این دوره از مسابقات تفسیر نورالهدی در نظر گرفته شده است.
ششمین دوره مسابقه تفسیر قرآن نورالهدی در راستای تحقق مطالبات مقام معظم رهبری مبنی بر درک مفاهیم عمیق قرآن کریم و با هدف انس و تدبر عموم مردم با قرآن کریم به همت سازمان دارالقرآن و با همکاری ادارات کل تبلیغات اسلامی استان ها برگزار شده است.
فراهنگ(1)**1003**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 183]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن