تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815555769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اعلام نتایج مسابقات دوگانه آقایان در اصفهان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
اعلام نتایج مسابقات دوگانه آقایان در اصفهان
مسابقات دوگانه قهرمانی کشور آقایان در اصفهان برگزار شد نتایج نیز اعلام شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: این مسابقات با پیروزی علیرضا علی مرادی از کرمانشاه، نیما انصاری از چهارمحال بختیاری و امید احمدی از کردستان که به ترتیب مقام اول تا سوم را در رده سنی نونهالان کسب کردند به اتمام رسید. 

همچنین نتایج تیمی این رده سنی عبارت است از: استان گلستان قهرمان، اصفهان نائب قهرمان و استان کردستان در جایگاه سومی قرار گرفتند.
 
در رده سنی نوجوانان امین سقایی از چهارمحال بختیاری اول، مسعود علیزاده و سعید علیزاده از استان خراسان جنوبی مقام‌های دوم و سوم را کسب کردند. 

استان‌های چهارمحال بختیاری، خراسان جنوبی و آذربایجان غربی به ترتیب اول تا سوم تیمی رده سنی نوجوانان را به ثبت رساندند. 

در رده سنی جوانان ساسان مالعیر از کرمانشاه، محمد زنجانی از سمنان و سید محمد حسینی از گلستان جایگاه اول تا سوم این رده را کسب کردند و در نتایج تیمی استان سمنان قهرمان، استان اصفهان نائب قهرمان و استان فارس سوم شدند. 

نتایج انفرادی رده سنی امید بعدها اعلام خواهد شد ولی در قسمت نتایج تیمی لرستان اول آذربایجان غربی و شرقی به ترتیب دوم و سوم این رده شدند. 

احسان امینیان از چهارمحال بختیاری سلمان تیموری از همدان و نوید سلیمی پور از استان اصفهان اول تا سوم رده سنی بزرگسالان را کسب نمودند، همچنین اصفهان آذربایجان شرقی و قزوین به ترتیب مقام‌های اول تا سوم تیمی این رده سنی را کسب کردند.  

انتهای پیام/
 







تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن