تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):تلاوت کننده سوره حدید و واقعه و الرحمن در آسمانها و زمین اهل بهشت خوانده می شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812614383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

امام جمعه: رفع محرومیت گلوگاه ، نیازمند افزایش اعتبارات است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

امام جمعه: رفع محرومیت گلوگاه ، نیازمند افزایش اعتبارات است ساری – ایرنا – امام جمعه گلوگاه گفت : رفع محرومیت این شهر ، نیازمند افزایش اعتبارات ، حمایت بیشتر و عمل کردن مسوولان به وعده ها است .


حجت الاسلام ˈ سیدابراهیم میراحمدی ˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مسوولان استان فقط به حضور در گلوگاه و بازدیدهای بدون نتیجه اکتفا می کنند و توجهی به مشکلات فراوان مردم این شهر و لزوم برنامه ریزی برای رفع آن ندارند.
وی ادامه داد : کمبود فرصت های شغلی و برطرف نشدن مشکلات فراوان مصدومان و حادثه دیدگان دکل بندی ، وارد کننده بیشترین آسیب به پیکره اجتماعی و هویتی این شهر است .
امام جمعه گلوگاه گفت : در گلوگاه هیچ واحد صنعتی بزرگی که بتواند موجب ایجاد فرصت اشتغال برای جوانان این شهر شود ، وجود ندارد که همین عامل زمینه ساز انحراف جوانان و روی آوردن آن ها به مشاغل کاذب می شود .
وی افزود : مسوولان باید قول های خود را عملی کنند و اگر قادر به تحقق آن نیستند ، توقع برآورده شدن آن را در مردم ایجاد نکنند .
او به مشکلات دکل بندان و حادثه دیدگان این شغل سخت اشاره کرد و ادامه داد : جوانان دکل بند گلوگاه که تنها متخصصان نصب دکل های برق در کشور هستند ، با مشکلات متعددی مانند نداشتن چتر حمایتی بیمه به حال خود رها شده اند.
امام جمعه گلوگاه گفت : بیش از صد نفر از شاغلین این صنعت تاکنون جان خود را در راه ساخت این دکل ها و سقوط از دکل ها از دست داده اند و تعداد بسیاری نیز دچار مصدومیت و مجرحیت شده اند که لازم است مسوولین توجه بیشتری به این افراد و خانواده های آن ها داشته باشند .
وی به آمار بالای بیکاری این شهر اشاره کرد و افزود : یکی از مواردی که می تواند موجب حل این مشکل شود ، توزیع عادلانه امکانات و فراهم شدن زمینه برای ورود سرمایه گذاران است .
میراحمدی گفت : بی تفاوتی فراوان مسوولان استان به گلوگاه و گسیل همه امکانات و خدمات به شهرهای غرب مازندران ، مسند نشینان استان گلستان را برای الحاق این شهرستان به استان خود ، آماده و مهیا کرده است .
امام جمعه گلوگاه به برخی مشکلات بهداشتی این شهر اشاره کرد و افزود : به رغم وعده های مسوولان نسبت به تجهیز بیمارستان ثامن این شهر ، امکانات این مرکز درمانی از حد و اندازه های یک درمانگاه معمولی نیز فراتر نرفته است .
وی ادامه داد : به دلیل مساعد نبودن شرایط درمان در این مرکز ، مردم شهر و روستاهای گلوگاه مجبور به حضور در بیمارستان های شهرهای اطراف می شوند که این کار ، مستلزم صرف هزینه های فراوان است .
میراحمدی گفت : در برخی موارد ، ساکنین روستاهای بالادست به دلیل طولانی بودن مسیر تا رسیدن به بیمارستان شهرهای مجاور ، هزینه ای معادل هزینه درمان و دارو را برای هزینه رفت و آمد ، پرداخت می کنند .
وی بر لزوم حضور پزشک متخصص در بیمارستان این شهر تاکید کرد و افزود : بیمارستان بدون پزشک متخصص ، تفاوتی با درمانگاه روستایی ندارد .
میراحمدی به کمبودهای ورزشی جوانان این شهر اشاره کرد و گفت : سرانه ورزشی هر گلوگاهی در مقایسه با دیگر شهرهای استان بسیار کم و ناچیز است که بیشتر شدن این سرانه ، نیازمند همت مسوولان در احداث امکان ورزشی است .
وی اظهار کرد : جوانان گلوگاهی در گذشته نشان داده اند دارای توانمندی و ظرفیت های فراوانی در رشته های ورزشی هستند که استفاده صحیح از آن ها ، علاوه بر کسب افتخارات بیشتر ، موجب دوری آن ها از آسیب های اجتماعی می شود.
امام جمعه گلوگاه همچنین خواستار استقرار یک واحد دانشگاه دولتی در این شهر شد و گفت : در همه شهرستان های استان ، دانشگاه دولتی فعالیت می کند اما شهر گلوگاه از وجود این نعمت که می تواند نقش موثری در تحول اقتصادی شهر داشته باشد محروم است .
وی از تخصصی اندک اعتبارات به این شهرستان انتقاد کرد و افزود : این بودجه ها که به صورت قطره ای در اختیار گلوگاه قرار می گیرد ، هیچ دردی از دردهای فراوان این شهر درمان نخواهد کرد .ک/3
7331/1654
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن