تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ما (اهل بيت) ستون هاى حق را استوار و لشكريان باطل را متلاشى كرديم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821011102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

میانگین حضور مسافر در سایت های گردشگری زنجان به چهار ساعت افزایش می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

میانگین حضور مسافر در سایت های گردشگری زنجان به چهار ساعت افزایش می یابد زنجان - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: میانگین زمان حضور مسافر در سایت های گردشگری این استان به چهار ساعت افزایش می یابد.


یحیی رحمتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: هم اکنون میانگین حضور مسافران در سایت های گردشگری این استان به 42 دقیقه می رسد.
وی یادآورشد: با برنامه ریزی های انجام شده برای ایجاد جاذبه های فرعی در کنار سایت های گردشگری، می توان این زمان حضور را به بیش از چهار ساعت رساند.
رحمتی به ایجاد جاذبه های فرعی در کنار گنبد سلطانیه اشاره کرد و از حضور عشایر استان فارس در کنار این گنبد خبر داد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، گفت: در حاشیه گنبد سلطانیه مکانی برای حضور این عشایر و برپایی چادر آنان در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: عشایر استان فارس از روز گذشته در کنار این گنبد با برپایی چادر اقدام به عرضه محصولات طبیعی و بومی خود می کنند.
رحمتی تصریح کرد: برای اجرای این برنامه مسوولان استان زنجان هیچ هزینه دریافت یا پرداخت نمی کنند.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان با بیان اینکه فقط باید پنج درصد درآمد گردشگری به فروش بلیط سایت های گردشگری اختصاص یابد، لازمه افزایش درآمدهای گردشگری را ایجاد جاذبه های فرعی همچون احداث رستوران ها، فروشگاه ها و مراکز خرید زیبا و جذاب در طول مسیر و حاشیه های سایت های گردشگی عنوان کرد.
وی تاکید کرد: باید جاذبه های محلی و بومی، غذاهای سنتی، صنایع دستی و نمایش های قدیمی در کنار سایت های گردشگری حضور داشته باشند و به اجرای برنامه بپردازند تا بتوان به طرق مختلف اقدام به کسب درآمد کرد.
رحمتی لازمه تمام این برنامه ها را معرفی جاذبه ها، جذب مسافر و بالا بردن زمان حضور گردشگران خواند و افزود: افزایش زمان حضور گردشگر موجب مطرح شدن نیازهای طبیعی افراد شده و به این طریق اهالی ساکن در کنار سایت های گردشگری اقدام به ایجاد مراکزی برای رفع این نیازها خواهند کرد.
7319/596
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن