تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):ایمان یک درجه بالاتر از اسلام است, و تقوا یک درجه بالاتر از ایمان است و به فـرزنـد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815184818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 22 تن کالای قاچاق در مشهد معدوم شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 22 تن کالای قاچاق در مشهد معدوم شد مشهد - ایرنا - دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی از انهدام 22 تن و 300 کیلو گرم انواع کالای قاچاق غیر بهداشتی در مشهد خبر داد.


پرویز فروزانفر روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان این که کالاهای معدوم شده شامل لباسهای دست دوم، اقلام بهداشتی و آرایشی، دارو، کفش، مکمل های ورزشی و مواد خوراکی و غذایی می باشند گفت: ارزش ریالی این اقلام بیش از دو میلیارد و 754میلیون ریال برآورد شده است.
وی با اشاره به این که امسال 943 میلیارد ریال کالای قاچاق در این استان کشف شده است افزود: برخی از این کالاها، از طریق مزایده به فروش رسیده و برخی از اقلام و کالاها هم که غیربهداشتی بود معدوم شده است.
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری خراسان رضوی از افزایش 53 درصدی کشفیات قاچاق کالا در این استان خبر داد و گفت: 71.3 درصد کشفیات مربوط به پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز بوده و گمرکات استان، سازمان صنعت، معدن و تجارت و مرزبانی به ترتیب بیشترین میزان کشفیات را داشته اند.
فروزانفر افزود: امسال 34 باند قاچاق کالا و ارز در این استان متلاشی و دو هزار و 456 متهم در این ارتباط دستگیر شدند که این تعداد نسبت به سال گذشته پنج درصد افزایش داشته است.
وی اظهار داشت: دو هزار و 459 پرونده تخلف در زمینه کالاهای قاچاق تشکیل شده که اغلب آن توسط اداره کل تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی است.
او با بیان اینکه 85 درصد اقلام بهداشتی و آرایشی موجود در بازار، به صورت قاچاق وارد کشور شده است افزود: بیشتر اقلام آرایشی تقلبی از کشورهای پاکستان، امارات و چین به طور غیرقانونی وارد کشور شده که بیش از 90 درصد آنها غیر بهداشتی می باشد./2
1922 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن