تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس در روز جمعه ناخن‏هايش را كوتاه كند، عمر و مالش زياد مى‏شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820956180




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۷ اسفند ۱۳۹۲ (۱۵:۵۱ب.ظ)
مجمع عمومي عادي به طور فوق العاده بانک پاسارگاد برگزار شد مجمع عمومي بانک پاسارگاد با حضور 92.32 درصد سهامداران جهت انتخاب اعضاي هيأت مديره تشکيل جلسه داد.
به گزارش موج، مجمع عمومي عادي به‌طور فوق‌العاده بانک‌پاسارگاد در تاريخ 27 اسفند 1393 در محل تالار وزارت کشور تشکيل شد.
اين مجمع با حضور محمدي و احمدوند به عنوان ناظرين سازمان بورس و اوراق بهادار، پس از انجام رأي‌گيري، دکتر مجيد قاسمي را به سمت رئيس جلسه، علي‌اکبر امين‌تفرشي و رفعت‌نژاد را به عنوان ناظرين و نعيميان را به‌عنوان منشي جلسه برگزيد.
در اين جلسه، علي‌اکبر امين‌تفرشي گزارش عملکرد بانک‌پاسارگاد را قرائت کرد.وي در اين گزارش به موفقيت‌ها و دستاوردها از جمله دريافت نشان سازمان پاک، تنديس بلورين تعالي سازماني، نشان برنز تعالي منابع انساني، تنديس سازمان ناب مديريت سلامت اداري، جايزه جهان کيفيت و برند تجاري، انتخاب مدير عامل به عنوان چهره ماندگار، اعطاي نشان شواليه بانک‌پاسارگاد در سال 1392 اشاره کرد.
وي همچنين به اقدامات اين بانک در راستاي عمل به مسئوليت‌هاي اجتماعي خود از جمله تأسيس دانشگاه خاتم، حمايت از هنرمندان،‌ ورزشکاران و دانشجويان و نخبگان برتر کشور و همچنين کمک به آزادي 3 هزار زنداني مسعر و ... پرداخت.
امين‌تفرشي در ادامه با اعلام اين که بانک پاسارگاد در سال 92 با توزيع سود بين سهامداران افزايش سرمايه نداشته است تأکيد کرد: اين بانک پس از تاييد در مجمع عمومي در سال 93 افزايش سرمايه خواهد داد.
در ادامه جلسه دکتر مجيد قاسمي به پرسش‌هاي سهامداران پاسخ گفت. وي در بخشي از سخنان خود به فعاليت شرکت ميدکو اشاره کرده و توضيح داد: برنامه شرکت ميدکو براي توليد 4.2 ميليون تن کنسانتره به قوت خود باقي است و براي رسيدن به توليد 10 ميليون تن نيز برنامه ريزي صورت گرفته است.
قاسمي افزود: در حال حاضر 17 پروژه تعريف شده در ميدکو داريم که از اين ميان شش پروژه به بهره‌برداري رسيده و 11 مورد آن نيز تا پايان سال 93 به بهره برداري خواهد رسيد. در اين ميان مي‌توان به پروژه‌هايي چون فولاد سازي بردسير و لوله هاي مسي اشاره کرد و درنظر داريم يک واحد 2.5 ميليون تني گندله سازي را نيز به بهره برداري برسانيم.
وي در ادامه در پاسخ به پرسش يکي از سهامداران پيرامون اقتصاد مقاومتي گفت: در اقتصاد مقاومتي بحث حضور مردم در اقتصاد مطرح است. امروزه با طرح موضوع اقتصاد مقاومتي ديگر کسي نمي‌تواند بگويد پارادايم اقتصادي نداريم، ما مي‌توانيم با استفاده از شرکت‌هاي دانش بنيان، حضور فعال بخش خصوصي، حضور حداقلي دولت، اصلاح و تقويت نظام مالي کشور و تقويت بازار سرمايه اقتصاد مقاومتي را به صورت جامع محقق نماييم.
پس از برنامه پرسش و پاسخ، ‌نامزدهاي عضويت در هيأت‌مديره بانک‌پاسارگاد که مورد تأييد بانک‌مرکزي نيز قرار گرفته‌اند بدين ترتيب معرفي شدند:مجيد قاسمي، احمد وادي‌دار،‌ ذبيح الله خزايي، مصطفي بهشتي روي، کامران اختيار، داوود مجتهد، شرکت سرمايه گذاري پارس آريان، علي اکبر امين‌تفرشي و شرکت تامين آتيه سرمايه انساني پاسارگاد.
گفتني است پس از شمارش آراي سهامداران، اسامي اعضاي هيأت‌مديره بانک پاسارگاد اعلام خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن