تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814729389




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداران مجسمه های تقلبی در اصفهان دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کلاهبرداران مجسمه های تقلبی در اصفهان دستگیر شدند اصفهان- ایرنا- رییس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: دو فرد سابقه دار با ساختن مجسمه هایی به شکل زیر خاکی و عتیقه با فروش آنها به مبلغ 800 میلیون ریال در اصفهان دستگیر شدند.


به گزارش ایرنا به نقل از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ، سرهنگ « ستار خسروی » روز دوشنبه افزود: با شکایت یکی از شهروندان مبنی بر کلاهبرداری دو فرد ناشناس از وی با فروش 12 مجسمه طلای تقلبی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس اصفهان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده مشخص شد دو نفر که خود را کشاورز معرفی کرده اند به وی مراجعه می کنند و رقمی معادل 800 میلیون ریال از وی مطالبه می کنند و پس از دریافت مبلغ مجسمه ها را تحویل داده و متواری می شوند.
رییس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: مالباخته پس از مراجعه به یکی از کارشناسان میراث فرهنگی، متوجه تقلبی بودن مجسمه ها می شود.
سرهنگ خسروی اظهار کرد: پس از برسی پلیس، متهمان در حالی که مشغول ساختن پنج مجسمه تقلبی دیگر برای کلاهبرداری بودند دستگیر شدند.
وی افزود: این متهمان که دارای سوابق متعدد کیفری هستند به همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.
د/8114 / 7132
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 172]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن