تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دو خصلت است كه هيچ كار خوبى بالاتر از آن دو نيست : ايمان به خدا و سود رساندن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494556




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کلاهبرداران فروش زمین های بلا صاحب در اصفهان دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کلاهبرداران فروش زمین های بلا صاحب در اصفهان دستگیر شدند اصفهان- ایرنا- فرمانده انتظامی استان اصفهان از عملیات موفقیت آمیز کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی و دستگیری گروه بزرگی از کلاهبرداران که با تهیه اسناد جعلی اقدام به فروش زمین های بلاصاحب به ارزش 60 میلیارد تومان کرده بودند، خبر داد.


به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان، سردار « عبدالرضا آقاخانی » افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت یک باند بزرگ در خصوص جعل و کلاهبرداری از شهروندان و صاحبان سرمایه و افراد متمول شهر اصفهان با فروش زمین های بلاصاحب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی این استان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: این افراد، زمین ها و خانه های قدیمی و رها شده ای که یا مالکان آنها فوت شده اند و ورثه ندارند و یا مالکان آنها در خارج از کشور بسر می برند را شناسایی می کردند و به صورت حرفه ای برای آنها اسناد و مدارک جعلی تهیه می نمودند و به فروش می رساندند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پلیس بلافاصله با هماهنگی مقام قضایی متهمان را زیر نظر گرفتند و در یک عملیات دقیق و منسجم توانستند این متهمان را به هنگام انجام یک معامله بزرگ بر سر قطعه زمین به قیمت 60 میلیارد تومان که در اصفهان رها شده بود را دستگیر کنند.
وی با اشاره به اینکه تحقیقات از متهمان دستگیر شده ادامه دارد از کسانی که زمین ها و یا ملک هایی را با اسناد و مدارک جعلی خریداری کرده اند خواست با ارائه شکوائیه و مراجعه به پلیس آگاهی استان اصفهان ، شکایت خود را پیگیری کنند.
سردارآقاخانی گفت: کلاهبرداران دستگیر شده، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشند و ظاهری بسیار فریبنده دارند.
د/ 8114/ 7132
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن