تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820957986




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عرضه بلوک يک درصدي سرمايه گذاري پارس آريان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ اسفند ۱۳۹۲ (۱۴:۸ب.ظ)
عرضه بلوک يک درصدي سرمايه گذاري پارس آريان چهارشنبه 28 اسفند، يک درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت سرمايه گذاري پارس آريان به صورت يکجا و نقد در بازار پايه ي فرابورس به فروش مي ­رود.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت سرمايه گذاري مهر اقتصاد ايرانيان قصد دارد، 116ميليون و 8 هزار و 946 سهم معادل يک درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت سرمايه گذاري پارس آريان را به قيمت پايه هر سهم 2500ريال، چهارشنبه 28اسفند به صورت يکجا و نقد به مزايده بگذارد.
همچنين در اين روز، 94.5 ميليون سهم معادل 0.47درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت گروه پتروشيمي سرمايه گذاري سرمايه گذاري ايرانيان به ارزش 232.6ميليارد ريال از سوي بانک ايران زمين در بازار پايه عرضه مي شود.
قيمت پايه هر سهم اين شرکت با نماد"پترول" 2461ريال تعيين شده و شرايط پرداخت به صورت يکجا و نقد طبق رويه جاري تسويه پاياپاي انجام مي شود.
گفتني است 94.5ميليون حق تقدم خريد سهام معادل 0.47درصد از مجموع سهام و حق تقدم شرکت گروه پتروشيمي سرمايه گذاري سرمايه گذاري ايرانيان هم به قيمت پايه هر حق تقدم خريد سهام 1312ريال به صورت يکجا در اين روز فروخته خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن