تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند روزه را واجب كرده تا بدين وسيله دارا و ندار (غنى و فقير) مساوى گردند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815588309




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

انتشار پيش بيني هاي 93 سرمايه گذاري غدير


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۲:۴۳ب.ظ)
انتشار پيش بيني هاي 93 سرمايه گذاري غدير شرکت سرمايه گذاري غدير پيش بيني سود هر سهم سال مالي 93 را مبلغ 1220 ريال اعلام کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، شرکت سرمايه گذاري غدير پيش بيني سود هر سهم سال مالي منتهي به 30 آذر ماه 93 شرکت اصلي را در آذر ماه 92 مبلغ 1300 ريال و در اسفند ماه امسال مبلغ 1220 ريال اعلام کرده است.
اين شرکت پيش بيني سود هر سهم تلفيقي سال مالي 93 را در اسفند ماه سال جاري مبلغ 1487 ريال اعلام کرده است.
بر اساس اين گزارش هيئت‌مديره اين شرکت در نظر دارد مبلغ 500 ريال به ازاي هر سهم را جهت تقسيم بين سهامداران به مجمع عمومي عادي سال مالي 93پيشنهاد کند.
لازم ذکر است مطابق ماده 52 اساسنامه شرکت "خالص سود حاصل از فروش سهام موجود در سبدسهام شرکت درهر سال بايد به حساب اندوخته سرمايه‌اي منتقل و پس از رسيدن به نصف سرمايه ثبت شده و اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار بنا به پيشنهاد هيات مديره و باتصويب مجمع عمومي فوق العاده قابل تبديل به سرمايه مي باشد و اندوخته سرمايه‌اي تازمان ادامه فعاليت شرکت قابل تقسيم نبوده و تنها در موارد خاص براساس پيشنهاد هيئت‌مديره و تصويب مجمع عمومي عادي در هرسال مي توان تا 20 درصد از مبلغي که درهمان سال به حساب اندوخته سرمايه اي منظور مي شود بين صاحبان سهام تقسيم کرد".
لازم به ذکر است به موجب مصوبه مجمع عمومي فوق العاده مورخ 14 آذر ماه 91، سرمايه شرکت از مبلغ 12 هزار ميليارد ريال به مبلغ 16 هزار ميليارد ريال از محل سود انباشته "معادل 33/33 درصد" افزايش يافته است.
همچنين مطابق مصوبات مجمع فوق، افزايش سرمايه از مبلغ 16 هزار ميليارد ريال به مبلغ 18 هزار ميليارد ريال از محل سود انباشته در اختيار هيات مديره شرکت قرار گرفت و پس از اخذ مجوز از سازمان بورس در جلسه هيئت مديره مورخ 8 فرودين 92 به تصويب رسيد و در تاريخ 11 خرداد ماه 92 به ثبت رسيد.
"و غدير" پيش بيني سود هر سهم سال مالي 92 را با سرمايه 16 هزار ميليارد ريال مبلغ 1007 ريال و با سرمايه 18 هزار ميليارد ريال مبلغ 1001 ريال و در آخرين پيش بيني مبلغ 1208 ريال اعلام کرده بود که مطابق صورتهاي مالي حسابرسي نشده و صورتهاي مالي حسابرسي شده نيز مبلغ 1208 ريال محقق شده است.
اين شرکت همچنين پيش بيني سود هر سهم تلفيقي سال مالي 92 را با سرمايه 18 هزار ميليارد ريال مبلغ 1184 ريال و در آخرين پيش بيني مبلغ 1508 ريال اعلام کرده بود که مطابق صورتهاي مالي حسابرسي شده مبلغ 1516 ريال محقق شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن