تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك حديث بفهمى بهتر است از آن كه هزار حديث [نفهميده] نقل كنى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813667628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشید حرفه‌ای از 29 اسفند به روی آنتن می‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
"رشید حرفه‌ای" از 29 اسفند به روی آنتن می‌رود
مجموعه تلویزیونی "رشید حرفه‌ای" به کارگردانی "مجید کاشی فروشان" و تهیه‌کنندگی مشترک "رسول هنرمند" و "اصغر مولایی"، 29 اسفند از شبکه اصفهان و شما به روی آنتن می‌رود.


مجید کاشی فروشان کارگردان این سریال در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: در این سریال که قرار است از 29 اسفند به روی آنتن رود تدوین نهایی این سریال توسط خودم و فرشاد معتمدی در حال انجام است.  

وی بیان کرد: این سریال به صورت 2 دوربینه تصویربرداری شده که تصاویر آن توسط دوربین یا سر زمانی به عنوان مدیر تصویربرداری و علیرضا ایزدی دستیار تصویربردار به ثبت رسیده است.  

وی یادآور شد: در این پروژه نوروزی بازیگرانی چون چنگیز وثوقی، بتول شیرانی، سعیدیار دوستی، بهزاد محسنی، اصغر مولایی، رزا حسینی، زهرا فدایی، فرامرز مهرجو، امین زارع و مهدی موید به نقش‌آفرینی می‌پردازند. 
 
وی گفت: فیلم‌نامه این اثر به قلم "ساسان حبیبی" نوشته شده که داستان زندگی رشید با بازی قدرت‌الله ایزدی را روایت می‌کند که سعی دارد تا خرج عمل و درمان برادر کوچک خود را تأمین کند که در این راستا با ماجراهایی روبرو می‌شود.  

وی افزود: تیتراژ اول سریال "رشید حرفه‌ای" توسط پژمان کلانی و تیتراژ پایانی آن را احسان شماعی‌زاده خوانده شده که کمال ایزدی ساخت موسیقی آن را برعهده داشته است.  

وی در مورد دیگر عوامل سازنده این سریال نوروزی خاطر نشان کرد: یا سرزمانی مدیر تصویربرداری، فرامرز مختاری، مدیرصدابرداری، هاشم شمس دستیار کارگردان، رها سلیمانی عکاس، حسین خواجویی مدیر تولید، آرش محمدی طراح گریم، مریم محمدی طراح صحنه و لباس  فاز یک، فاطمه جهانی طراح صحنه و لباس فاز دوم، مهدی موید دستیار 2 کارگردان و ترانه سرای تیتراژ اول سریال و فروتن صداگذاری این پروژه نوروزی را برعهده دارد.  


انتهای پیام/  اس







تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۹:۰۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن