تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت مؤمن بهتر از عمل او، و نيت كافر بدتر از عمل اوست و هر كس مطابق نيت خود عمل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812980968




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جوانان و نوجوانان افسران مقابله با جنگ نرم دشمن هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جوانان و نوجوانان افسران مقابله با جنگ نرم دشمن هستند زنجان- ایرنا- مدیرکل بازرسی ستاد عالی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور گفت: جوانان و نوجوانان ایران اسلامی افسران مقابله با جنگ نرم دشمنان هستند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام سید علی آقا حسینی خراسانی شامگاه یکشنبه در مراسم تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد افزود: مساجد سنگر است و این مساجد باید مملو از جوانان متدین و اسلامی باشد.
وی تاکید کرد: شور حسینی، علوی، فاطمی و اهل بیت(ع) در بین نسل جوان وجود دارد اما باید با مطالعه محتوای کانون های فرهنگی هنری مساجد کیفی تر شود.
حجت الاسلام حسینی خراسانی یادآوری کرد: باید مسلمانان بویژه شیعیان آگاه تر از گذشته باشند چرا که دشمنان اسلام بویژه وهابیون تهمت های زیادی را به شیعیان وارد می کنند.
وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با همکاری بسیج و روحانیون مساجد تقویت شده و جوانان خود را مسلح به سلاح معرفت و استدلال کنند.
مشاور دبیر ستاد عالی کانون های مساجد در امور روحانیون گفت: هر مسجدی باید دارای یک کانون فرهنگی و هنری بوده و پذیرای جوانان باشند.
در این مراسم از 50 نفر از ائمه جماعات مساجد، هیات امنای مساجد، مسئولان کانون های مساجد، کتابداران و رابطان فرهنگی تجلیل و از کتاب بال هایی برای پرواز نوشته آذر آقاداداشی و نرم افزار موبایلی سیره اهل بیت (ع) از کانون کمیل رونمایی شد.
7325/522/245
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن