تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):به راستى حكمتى كه در قلب منافق جا مى گيرد، در سينه اش بى قرارى مى كند تا از آن بي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814649639




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مهم ترین عامل در توسعه پایدار کشور توجه به حضور نخبگان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی : مهم ترین عامل در توسعه پایدار کشور توجه به حضور نخبگان است ساری- ایرنا- قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت : مهم ترین عامل توسعه پایدار کشور در همه ابعاد توجه به حضور نخبگان و صاحبن ظران و حمایت ویژه از آنان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈ محمدعلی نوریان ˈ روز یکشنبه در هشتمین همایش تجلیل از نخبگان دانش آموزی شهرستان آمل افزود : اگر سیستم مدیریتی و اجرایی کشور نتواند شرایط پرورش ، بهره وری و رشد و نگهداری از نخبگان را بدرستی سازماندهی و مدیریت کند ، نبود آنان باعث ضرر و عقب ماندگی در مسیر توسعه همه جانبه کشور خواهد شد.
وی از نخبگان به عنوان نیروی تاثیرگذار در بازارهای جهانی یاد کرد و ادامه داد : مسوولان اجرایی کشور باید از این ظرفیت مهم نخبه پروری در کشور که در سال های اخیر روند رو به رشدی داشته برای پیشرفت واقتدار روز افزون کشور بهره بگیرند.
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت : ستاد حمایت از نخبگان در کشور شکل گرفته که در کنار آن افزایش پارک های علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان ، شناسایی استعدادهای درخشان و بهره گیری از توان آنان در المپیادهای بین المللی ، کشور را در رسیدن به افق1404 و تبدیل شدن به قطب علمی منطقه کمک خواهد کرد.
وی اضافه کرد : رشد مناسب علمی جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر جایگاه کشورمان را از نظر رشد علمی در میان 10 کشور برتر جهان قرار داده و ضروری است حمایت های بیشتری از نخبگان عضو شرکت های دانش بنیان و پارک علمی فناوری شود.
نوریان یادآور شد : حمایت و تجلیل از برترین ها و نخبگان دانش آموزی و آماده ساختن آنان برای قبول پست های حساس مدیریتی ، نقش آفرینی آنان را در برطرف کردن مشکلات کشور بیشتر خواهد کرد.
وی افزود : نباید از این اصل مهم غافل شد که در چرخه ارزش افزوده سه عامل مهم علم و دانش ، خلاقیت و نوآوری و منابع و سرمایه به صورت زنجیره ای به هم وابسته هستند و فقط در سایه توجه به این مهم است که پیشرفت ها حاصل خواهد شد.
در این مراسم تجلیل از 85 دانش آموز نخبه المپیادهای علمی ملی و بین المللی و کنکور سال92 شهرستان آمل قدردانی شد.ک/3
7327/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن