تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 3 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين‏هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801769230




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کم توجهی به مقوله مهم تحقیق و پژوهش، چالش جدی فرآیند توسعه پایدار در لرستان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار لرستان: کم توجهی به مقوله مهم تحقیق و پژوهش، چالش جدی فرآیند توسعه پایدار در لرستان است خرم اباد - ایرنا - استاندار لرستان گفت: کم توجهی به موضوع تحقیق و پژوهش در روند اجرای طرحها و پروژه های عمرانی نیمه تمام استان، یکی از چالش های جدی در راستای رشد و توسعه اقتصادی لرستان است.


به گزارش ایرنا ، ˈهوشنگ بازوندˈ ظهر یکشنبه در کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان، افزود: در حال حاضر کم توجهی به بحث مهم مطالعه و معیارهای علمی و پژوهشی در طراحی و اجرای پروژه های عمرانی، موجب طولانی شدن عمر اجرای طرح ها و نیمه تمام ماندن بسیاری از این پروژه ها شده است.
وی با اشاره به اینکه عدم توجه به موازین و معیارهای پژوهشی و مطالعات علمی در این حوزه یکی از چالش های فراروی رشد و توسعه پایدار استان است، اظهار کرد: رفع این معضل نیازمند یک کار تحقیقاتی و آسیب شناسی جامع به ویژه در حوزه طرح های نیمه تمام عمرانی است.
بازوند گفت: کم توجهی به این موضوعات مهم به طور قطع موجب ناتوانی در استفاده بهینه از ظرفیت ها و قابلیت های موجود استان و تداوم روند معیوب فعلی و بروز مشکل جدی بیکاری در استان خواهد شد.
استاندار لرستان با اشاره به اینکه مدیران اجرایی باید مسئولیت عدم توسعه یافتگی استان را بپذیرند، تصریح کرد: همکاری و تعامل منطقی مدیران اجرایی با پژوهشگران و مجامع علمی و دانشگاهی به طور طبیعی نقش مهمی در رفع این معضل و کاهش مشکلات فعلی استان لرستان خواهد داشت.
وی گفت: نیمه تمام ماندن پروژه های عمرانی و طولانی شدن زمان اجرای این طرح ها در استان به معنای ضعف مدیریت و عدم کارآمدی در زمینه جذب و استفاده مطلوب از اعتبارات عمرانی است که این مهم نشانه کم توجهی به معیارهای علمی و کارشناسی در فرآیند مدیریت و فعالیت های عمرانی ، خدماتی، تولیدی و اقتصادی است.
استاندار لرستان با تاکید بر انجام کارهای پژوهشی به عنوان زیر ساخت اساسی رشد و توسعه استان، گفت: انجام کارهای مطالعاتی و پژوهشی به عنوان گام اولیه در طراحی و اجرای طرح ها و فعالیت های اقتصادی و سرمایه گذاری، باید به عنوان زیربنای اصلی فعالیت ها مورد توجه جدی قرار گیرد.
بازوند در ادامه با اشاره به ظرفیت ها و جاذبه های بیشمار لرستان در حوزه گردشگری، افزود: نقش مردم به ویژه بخش خصوصی در توسعه اقتصادی غیرقابل انکار است و دراین راستا زمینه سازی برای بهره منید و استفاده بهینه از ظرفیت های بخش گردشگری موجب رشد و توسعه اقتصادی پایدار لرستان خواهد شد.
وی تاکید کرد: این اقدام به طور یقین موجب افزایش میزان انگیزه و علاقه مندی مردم به مشارکت در فعالیت ها و طرح های اقتصادی و تسریع روند رشد و توسعه همه جانبه استان خواهد شد.
7274/1625
انتهای پیام /*




18/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن