تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815604765




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توليد نانو ذرات شيشه ضد باکتريايي در پژوهشگاه مواد و انرژي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۲۲:۴۵ب.ظ)
توليد نانو ذرات شيشه ضد باکتريايي در پژوهشگاه مواد و انرژي نانو ذرات شيشه ضد باکتريايي به منظور درمان بافت استخوان در پژوهشگاه مواد و انرژي توليد شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي وزارت علوم، محمدصالح اوليا اظهار داشت: براي تقويت استان يزد در زمينه ي آموزش عالي يک عزم جدي و فرابخشي نياز است تا زيرساخت هاي مناسب از نظر جذب هيأت علمي توانمند در استان، امکانات سخت افزاري و نرم افزاري و برقراري شرايط مناسب اجتماعي فراهم شود.
وي افزود: توسعه ي پايدار استان نمي تواند صرفا با استخراج از منابع معدني و يا توسعه ي صنايع بخصوص صنايع آلاينده صورت گيرد و خدمات برتر و گردشگري با توجه به مزيت هاي ويژه ي استان نيازمند توجه ويژه ي مسوولان است.
اوليا با ابراز نگراني از کاهش سهم استان يزد در آموزش عالي کشور اظهار داشت: در حالي که در سال تحصيلي 85-86، دانشجويان استان يزد 2/6 درصد از دانشجويان کل کشور را به خود اختصاص داده بود، در سال تحصيلي جاري اين نسبت به 2 درصد کاهش يافته است.
سرپرست دانشگاه يزد پيشنهاد کرد با هدايت استانداري شوراي آموزش عالي استان يزد مجددا فعال شود تا با طرح دغدغه هاي اين حوزه، برنامه ريزي لازم براي تقويت همه جانبه ي آموزش عالي استان انجام گيرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن