تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813203901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري موفق طرح آزمايشي اردوهاي مشاوره اي، ورزشي و تفريحي دانشجويان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۵ اسفند ۱۳۹۲ (۱۷:۱ب.ظ)
برگزاري موفق طرح آزمايشي اردوهاي مشاوره اي، ورزشي و تفريحي دانشجويان رييس دانشگاه صنعتي كرمانشاه گفت: اين دانشگاه درصدد ايجاد فضاي علمي، آموزشي، تفريحي و ورزشي براي دانشجويان در قالب ايده هاي خلاقانه و جذاب است.
به گزارش خبرگزاري موج، علي اکبر اختري، رييس دانشگاه صنعتي کرمانشاه اظهار داشت: حوزه دانشجويي يکي از محوري ترين حوزه هايي است که توجه و دقت ويژه اي را طلب مي کند و در اين راستا معاونت دانشجويي اين دانشگاه نوپا عليرغم مهيا نبودن کامل زير ساخت ها، به نحو مطلوبي تحقق نيازهاي دانشجويان را در دستور کار قرارداده است.
اختري با اشاره به فعاليت هاي حوزه مرکز مشاوره دانشجويان، گفت: با آسيب شناسي کارگاه هاي مشاوره دانشجويان به اين نتيجه رسيديم که عليرغم نياز به طرح مباحث روز و مهارت هاي رواني کاربردي براي دانشجويان، تقاضا براي برگزاري اين کارگاه ها کم بود و آنچنان که مي بايست مورد استقبال دانشجويان قرار نمي گرفت.
وي افزود: در اين راستا با بررسي طرح ايده اردوهاي تربيتي و مشاوره اي در حوزه معاونت دانشجويي و جايگاه خاص اين اردوها در همه نظام هاي آموزشي به منظور تربيت هدفمند و معني دار جوانان و آينده سازان اين مرزو بوم، برآن شديم که اجراي آزمايشي طرح برگزاري اردوهاي مشاوره اي، ورزشي و تفريحي دانشجويان را اجرايي کنيم و بحمدالهو بازخوردهاي بسيار مثبتي هم از سوي مشاور و هم از سوي دانشجويان دريافت کرديم و شاهد افزايش روحيه نشاط و مشارکت دانشجويان در طرح هاي دانشگاه هستيم.
بنابه گزارش روابط عمومي وزارت علوم، رييس دانشگاه صنعتي کرمانشاه در خصوص نحوه برگزاري اين اردوها گفت: اجراي کارگاه هاي آموزشي متناسب با اهداف مرکز مشاوره، فعاليت هاي ورزشي همگاني و مسابقات ورزشي ساده در مکاني مناسب و در فضايي شاد و صميمي وافزايش مشارکت پويا و فعالانه دانشجويان از فعاليت هاي اين اردوهاي مشاوره اي، ورزشي و تفريحي است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن