تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813107563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور 92 در گنبدکاووس تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخبگان علمی و نفرات برتر کنکور 92 در گنبدکاووس تجلیل شدند گنبدکاووس - ایرنا - آیین تجلیل از نخبگان علمی و نفرات برتر آزمون سراسری، المیپاد دانش آموزی و جشنواره خوارزمی سال 92 در گنبدکاووس برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین آیین که روز یکشنبه درسالن اجتماعات خانه معلم گنبدکاووس برگزار شد، مجموعا از 107 نفر از نخبگان علمی این شهرستان در آزمون سراسری، جشنواره خوارزمی، وبلاگ نویسی و المپیاد دانش آموزی سال 92، با اهدای لوح سپاس و هدیه نقدی تجلیل شد.
دراین آیین از 14 برگزیده المپیادهای دانش آموزی، 4 برگزیده جشنواره خوارزمی و 89 نفر از برترین های کنکور سراسری 92 که رتبه های 3 و 2، 1 رقمی کسب کرده بودند، تجلیل شد.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس در این آیین با تسلیت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه (س)، گفت: تجلیل از نخبگان علمی و نفرات برتر با هدف افزایش انگیزه علمی آنان جهت طی نمودن مدارج عالی تحصیلی صورت می گیرد.
ˈنبی الله آخوندیˈ افزود: به رغم مشکلات مالی آموزش و پرورش، برای برگزاری این آیین و نیز تهیه هدایای نقدی برای نخبگان علمی این شهرستان مجموعا 160 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به موفقیت های علمی دانش آموزان و فرهنگیان این شهرستان طی سال های اخیر، اضافه کرد: کسب رتبه های برتر استانی و ملی و بعضا بین المللی توسط دانش آموزان و فرهنگیان گنبدکاووس همواره مایه افتخار برای ملت ایران و مردم گلستان و این شهرستان بوده است.
در این آیین معاون سیاسی اجتماعی فرماندار گنبدکاووس و برخی مسوولان این شهرستان به همراه کارشناسان گروه های مختلف آموزش و پرورش و اولیای نخبگان و نفرات برتر علمی حضور داشتند.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با بیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان، افزون بر 61 هزار دانش آموز درسه مقطع تحصیلی و پیش دبستانی دارد.
/7479/622/
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن