تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن غبطه مى خورد و حسادت نمى ورزد، منافق حسادت مى ورزد و غبطه نمى خورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813113647




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نخبگان علمی رودان تجلیل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نخبگان علمی رودان تجلیل شدند رودان- ایرنا- در جشن ستارگان از نخبگان علمی، برترین های کنکور سراسری سال 92 و دانش آموزان برتر متوسطه دوره دوم شهرستان رودان تجلیل شد.


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش رودان سه شنبه در گفت و گوی اختصاصی با ایرناˈ افزود: در آیین ˈجشن ستارگانˈ از 204 نفر از نخبگان علمی شامل برترین های کنکور سراسری شامل رتبه های زیر سه هزار راه یافته به دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی و دانش آموزان برتر در هر پایه درسی در متوسطه دوره دوم در شهرستان رودان تقدیر شد.
نادر صفایی تجلیل از تلاش و مجاهدت علمی دانش آموزان را از اهداف برگزاری این جشن برشمرد و بیان کرد: در آیین امروز از درخشش غرور آفرین 182 نفر از نفرات اول در هر پایه درسی در متوسطه دوره دوم و 22 نفر از داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 92 موفق به کسب رتبه های زیر سه هزار شدند؛ تجلیل شد.
وی با اشاره به درخشش کنکوری های رودانی در بزرگترین رقابت و ماراتون علمی کشور؛ افزود: 262 داوطلب از گروه های آزمایشی ریاضی، تجربی، انسانی، فنی و حرفه ای و کار و دانش؛ با اقتدار، افتخار و درخشش مثال زدنی جواز حضور و تحصیل در مراکز آموزش عالی دولتی را کسب کردند.
صفایی بیان کرد: در سال 92؛ یکصد نفر از داوطلبان رشته های نظری و 162 نفر از هنرجویان هنرستان ها جذب دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی دولتی شدند و برگ زرین و سند افتخار دیگری را در کارنامه علمی شهرستان رودان رقم زدند.
وی اضافه کرد: در آزمون سراسری سال 92؛ داوطلبان رودانی با توکل به خدا، خودباوری، امید، انگیزه و اراده ای استوار و خلل ناپذیر موفق شدند؛ 15 رتبه عالی در رشته های مهندسی مراکز آموزش عالی کشور، نظیر دانشگاه تهران را از آن خود کنند.
صفایی با اشاره به کارنامه درخشان هنرستان های شهرستان؛ اظهار کرد: با درخشش هنرجویان هنرستانی؛ رودان با اقتدار و شایستگی موفق به کسب رتبه دوم استان در حوزه علمی و آموزشی شد.
وی با اشاره به اهداف و سیاست گذاری های نظام تعلیم و تربیت در بعد آموزشی؛ تجزیه و تحلیل امتحانات، برگزاری نشست های مشاوره ای با حضور نخبگان علمی استان، برگزاری آزمون پیشرفت تحصیلی و بازدیدهای مستمر و مداوم از مدارس رودان توسط کارشناسان و مدیران را از جمله برنامه های آموزش و پرورش در راستای تحقق اهداف و ارتقای جایگاه علمی شهرستان برشمرد.
صفایی با تاکید بر لزوم توجه جدی و برنامه ریزی توأم با مدیریت و دقت در راستای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت از دانش آموزان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت خواست با تلاش و همت مضاعف و بهره برداری مطلوب از تمامی ظرفیت ها و توانمندی های موجود در راستای ارتقای جایگاه و توان علمی شهرستان گام بردارند.
در جشن ستارگان از تلاش و مجاهدت مدیران و معاونان آموزشی مدارس دولتی در راستای ایجاد بستر و زمینه های موفقیت دانش آموزان و تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت نیز تجلیل شد.
آیین تجلیل از نخبگان علمی با حضور اصغر رنجبر معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، مهندس غلامرضا نظر نژاد فرماندار رودان، مسوولان محلی و خیرین عرصه تعلیم و تربیت در سالن اجتماعات پیامبر اعظم (ص) رودان برگزار شد.
نخبگان علمی شهرستان رودان در آیین امروز در فضایی سرشار از نشاط و معنویت برای رقم زدن آینده ای روشن و پر افتخار برای ایران اسلامی با یکدیگر هم پیمان شدند.
اجرای برنامه های شاد و متنوع هنری، اجرای موسیقی زنده و نمایش از دیگر بخش های جذاب همایش امروز در شهرستان رودان بود.
هم اکنون پنج هزار و 828 دانش آموز در 36 آموزشگاه متوسطه دوره دوم در شهرستان رودان مشغول به تحصیل و مشق علم و دانایی می باشند. ک/3
7196/668
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن