تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):كسى كه روزه او را از غذاهاى مورد علاقه‏اش باز دارد برخداست كه به او از غذاهاى بهشتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819672164




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش ˈدست های مهربانیˈ در کرمانشاه برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش ˈدست های مهربانیˈ در کرمانشاه برگزار شد کرمانشاه - ایرنا - همایش ˈمهر تحصیلی و دست های مهربانیˈ با حضور جمع زیادی از دانش آموزان بی بضاعت و کم بضاعت استان کرمانشاه روز یکشنبه در تالار شهید بهشتی برگزار شد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اوقاف و امور خیریه ناحیه دو کرمانشاه در این همایش با تاکید بر صیانت از موقوفات و رسیدگی به امور بقاع به عنوان وظایف اوقاف و امور خیریه کشور گفت: شاهد حرکت های خوبی در استفاده از موقوفات جدید و قدیم در عرصه خدمتگزاری هستیم که یکی از این خدمت ها، کمک به دانش آموزان در آستانه نوروز است.
سید ˈناصر سید آقاییˈ، ارائه این خدمت را از محل موقوفه آیت الله کرکوکی عنوان کرد و افزود: واقفین کرمانشاهی همواره در راستای رضای خدا و خدمت به خلق خدا گام بر می دارند که امید است با دادن بسته های لوازم التحریر به دانش آموزان، آن ها را در راه تحصیل علم و آینده سازی کشور یاری رسان باشیم.
وی با بیان این که دانش آموزان همواره از آینده سازان کشور می باشند، اظهار داشت: امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری نگاه ویژه ای به قشر دانش آموزان کشور داشته اند و دانش آموزان نیز باید با احساس مسوولیت و ارتقای دانش خود، در راستای پیشرفت خود و کشور گام بردارند.
سید آقایی در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با استعانت از خداوند متعال امروز برنامه مهر تحصیلی و دست های مهربانی را در جهت خدمت به دانش آموزان نیازمند در سال نو با همکاری نواحی سه گانه آموزش و پرورش استان انجام شد.
وی، اجرای نیت واقف خیراندیش را هدف از برگزاری این همایش دانست و افزود: به امید این که فرهنگ وقف در جامعه بیشتر گسترده شود و شمار واقفین خیراندیش افزایش یابد.
سیدآقایی با اشاره به وقف مشارکتی گفت: اوراق مشارکت وقف را در بانک ملت در حال توزیع داریم که استقبال خوبی از طرف مردم خیر اندیش استان در این زمینه انجام شده است.
7456/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن