تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس زياد شوخى كند، نادان شمرده مى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801631761




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دوره های آموزشی کارکنان شرکت گاز استان زنجان 15 درصد یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دوره های آموزشی کارکنان شرکت گاز استان زنجان 15 درصد یافت زنجان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از رشد 15درصدی دوره های آموزشی کارکنان این شرکت در سال جاری نسبت به سال 91 خبرداد.


سیدسعید عسگریان روز یکشنبه بابیان این مطلب به اهمیت قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان اشاره کرد و گفت: 25 هزارو 700 نفر ساعت آموزش، به کارکنان این شرکت ارایه شده است.
وی یادآورشد: دوهزارو 139نفر از کارکنان رسمی و پیمانی در قالب 145 دوره آموزشی در سایت آموزشی زنجان، ابهر و یا با اعزام به شرکت های گاز استان های همجوار و از طریق مراکز آموزشی معتبر آموزش دیده اند.
عسگریان افزود: بالاتر بردن رشد علمی و پرورش قابلیت های دانشی و مهارتی کارکنان به عنوان سرمایه های اصلی شرکت، از مهم ترین اهداف و برنامه های اجرایی شرکت گاز استان زنجان است.
وی با بیان اینکه برگزاری دوره های HSE با شش هزارو 878 نفر ساعت در قالب22 دوره، بیشترین نفر ساعت آموزش را به خود اختصاص داده است ابراز داشت: اجرای دوره های آموزشی اداری، مالی بازرگانی، مدیریت فنی و تخصصی؛ به ترتیب بیشترین نفر ساعت آموزش را به خود اختصاص داده است.
عسگریان باتاکید برضرورت و اهمیت آموزش پیمانکاران و تاکیدات HSE شرکت ملی گاز در این راستا، به تدوین تقویم آموزشی برای کارکنان این مجموعه اشاره کرد و گفت: با تلاش مستمر و توجه به برنامه ریزی انجام شده، واحد آموزش موفق به اجرای هشت هزارو 413 نفر ساعت آموزش برای 714 نفر از همکاران درقالب اجرای 46 دوره آموزشی شده است.
مسوول آموزش شرکت گاز استان زنجان نیز استفاده از خدمات 41 کار آموز در قالب هزار و 600نفر ساعت، کار آموزی در واحدهای مختلف شرکت گاز استان زنجان را یکی دیگر از مهم ترین اقدامات انجام شده در راستای تعامل هرچه بیشتر صنعت با دانشگاه اعلام کرد.
لطفی، عقد قرارداد با موسسه مهر برای استفاده همکاران و خانواده های ایشان از خدمات مشاوره ای این موسسه، برگزاری سه دوره تخصصی قرآن در مرکز استان و ناحیـه ابهر برای آقـایان و بانوان شاغل، ارسال پیـامها و برگزاری مسـابقات مختلف آموزشی از طریق E Lerning و اعای جوایز به نفرات برگزیده، رااز دیگر اقدامات انجام شده توسط واحد آموزش اعلام کرد.
مسوول آموزش شرکت گاز استان زنجان از تلاش ارزنده مدیرعامل، اعضای هیات مدیره، رییس خدمات اداری و حضور فعال کارکنان قدردانی ابراز امیدواری کرد، با همدلی و تلاش هر چه بیشتر در راستای ارایه هرچه بهتر خدمات به شهروندان و رسانیدن سازمان به اهداف عالیه این شرکت گام های موثری برداشته شود.
596/522
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن