تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خير دنيا و آخرت با دانش است و شرّ دنيا و آخرت با نادانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812604383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم ترويج فرهنگ فاطمي در كردستان/ گفتمان دینی با موضوع فاطمه شناسی برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > کردستان حجت الاسلام صفي ياري:
لزوم ترويج فرهنگ فاطمي در كردستان/ گفتمان دینی با موضوع فاطمه شناسی برگزار مي شود
سنندج – خبرگزاري مهر: مديركل تبليغات اسلامي كردستان بر لزوم ترويج فرهنگ فاطمي در اين استان به عنوان يك اولويت اصلي تاكيد كرد.



حجت الاسلام مسعود صفي ياري در گفتگو با خبرنگار مهر، بيان كرد: ترويج فرهنگ فاطمي از سوي مردم و مسئولان در اين ايام يكي از نيازهاي لازم و ضروري به شمار مي رود و به همين دليل انتظار مي رود كه در راستاي عملي كردن اين مهم اقدامات خوبي در دستور كار قرار گيرد. وي ضمن تاكيد بر اهتمام مسئولان استان برای ترویج فرهنگ فاطمی، گفت: انعکاس مراسم محوری و پرهیز از تولید و پخش برنامه ها و آهنگ های مغایر با ایام فاطمیه در استان كردستان از سوي ادارات و سازمان هاي مختلف دولتي ضروری است. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در بخش ديگري از سخنان خود از آمادگی هیئات مذهبی استان برای حضور در برنامه های ایام فاطمیه خبر داد و گفت: در حال حاضر بیش از 500 هیئت مذهبی در استان کردستان فعالیت دارند که این هیئات آماده انجام فعالیت در برنامه های ایام فاطمیه و تکریم این ایام در استان كردستان هستند. وی یادآور شد: هیئات مذهبی استان کردستان با اجرای مراسم در ایام مختلف سال زمینه حضور مردم به ویژه جوانان در برنامه های مناسبتی و مذهبی را فراهم کرده و استقبال خوبی از برنامه های مناسبتی استان از سوی مردم انجام می گیرد. حجت الاسلام صفي ياري با اشاره به برگزاری مراسم تشیع نمادین حضرت زهرا(س) در استان كردستان، گفت: مدیریت خردمندانه این مراسم با هیئات مذهبی استان است و انتظار مي رود كه شاهد حضور و استقبال خوبي از سوي اقشار مختلف مردم در اين مراسم باشيم. حجت الاسلام صفی یاری فضاسازی محیطی و آرایش معنوی شهرهای استان كردستان متناسب با ایام فاطمیه به ویژه ورودی های شهر با توجه به حجم مهمانان و مسافران نوروزی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: اعضای ستاد شئون استان باید در این راستا همکاری لازم را داشته باشند. وي ضمن تاكي بر همكاري و مشاركت تمامي ادارات و سازمان هاي دولتي استان كردستان در اين ايام بيان كرد: اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز تلاش لازم برای تغذیه فکری، هدایت و حمایت از نشریات و رسانه های فعال در ایام فاطمیه را داشته باشد. وی برپایی محافل قرآنی ویژه ایام عزاداری حضرت زهرا(س)، ارسال بسته های فرهنگی برای مسافران نوروزی با محتوای اخلاقی و ارزش و توزیع آن در سطح مراکز جمعیتی از جمله مدارس اسکان و آمادگی بقای متبرکه برای اجرای برنامه های فرهنگی و ارزشی در ایام فاطمیه را نیز مورد تاکید قرار داد. مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان در بخش ديگري از سخنان خود از برگزاری گفتمان دینی با موضوع فاطمه شناسی در استان خبر داد و يادآور شد: این گفتمان ها ویژه دانش آموزان و دانشجویان است که در سطح مدارس و دانشگاه های استان برگزار می شود. وی یادآور شد: در این گفتمان ها اساتید دانشگاهی مدرسان گفتمان های دانش آموزی و دانشجویی خواهند بود. حجت الاسلام صفي ياري اضافه کرد: طرح گفتمان های دینی یکی از طرح های موفق سازمان تبلیغات اسلامی است که در طول سال با موضوعات مختلف برگزار و زمینه مشارکت دانش آموزان و دانشجویان را در این طرح فراهم آورده است.  


۱۳۹۲/۱۲/۲۵ - ۰۸:۵۲





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 50]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن