تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 31 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):علم میراث گرانبهائی است و ادب لباس فاخر و زینتی است و فکر آئینه ای است صاف.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801489681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فعالیت ۱۲۰ هیئت مذهبی در برنامه‌های فرهنگی مذهبی دشتستان/ برگزاری ۷۰ گفتمان دینی در گناوه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر اخبار تبلیغات بوشهر/
فعالیت ۱۲۰ هیئت مذهبی در برنامه‌های فرهنگی مذهبی دشتستان/ برگزاری ۷۰ گفتمان دینی در گناوه
بوشهر - خبرگزاری مهر: فعالیت ۱۲۰ هیئت مذهبی در برنامه های مذهبی فرهنگی دشتستان، برگزاری ۷۰ گفتمان دینی در سال ۹۲ در گناوه و برگزاری ۷۰ نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در دشتستان عنوان خبرهای کوتاه ازتبلیغات اسلامی استان بوشهر است.



به گزارش خبرگزاری مهر، مسئول تشکل‌های دینی تبلیغات اسلامی دشتستان از مشارکت ۱۲۰ هیئت مذهبی طی مدت سپری شده از سال ۹۲ در برگزاری برنامه های مذهبی و فرهنگی شهرستان خبر داد. محمدجواد غلامحسین زاده اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای بیش از ۱۵۰ هیئت مذهبی است که تعداد ۱۲۰ هیئت مذهبی در این شهرستان فعال بوده ودر یازده ماه سپری شده از سال ۹۲ با این اداره همکاری داشتند. وی تصریح کرد: هیئت امناء ۱۸۰ مسجد نیز در این مدت مشارکت داشته و برگزاری جلسات سخنرانی در مناسبت‌های مختلف، برپایی مراسم ویژه ماه مبارک رمضان و ماه های محرم و صفر، برگزاری گفتمان‌های دینی و جلسات فرهنگی، همکاری با شورای هیئات مذهبی و ایستگاه صلواتی از محورهای فعالیت هیئات مذهبی بود. برگزاری ۷۰ گفتمان دینی در سال ۹۲ در گناوه سرپرست اداره تبلیغات اسلامی گناوه از برگزاری ۷۰ گفتمان دینی در سال ۹۲ در گناوه خبر داد و اظهار داشت: به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان گناوه ۷۰ گفتمان دینی در طول سال ۹۲ در گناوه برگزار شد. حجت‌الاسلام علی عابدی با اشاره به استقبال مدارس، دانشگاه ها، مساجد و حسینیه ها از برگزاری سلسله گفتمان های دینی خاطر نشان کرد: علاوه بر مراکز مذکور مؤسسات قرآنی و کانون های فرهنگی نیز از برگزاری گفتمان های دینی استقبال کرده اند. وی عفاف و حجاب، شیوه زندگی اسلامی و مهدویت را از موضوعات مطرح شده در این گفتمان ها نام برد و اذعان داشت: گفتمان هایی نیز با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی و تحقق شعار حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی برگزار شد.   برگزاری ۷۰ نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در دشتستان مسئول امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی دشتستان از برگزاری ۷۰ نمایشگاه فرهنگی مذهبی به همت این اداره و هیئات مذهبی وابسته در یازده ماه اول سال ۹۲ در شهرستان خبر داد. امرالله حسن پور اظهار داشت: طی یازده ماهه اول امسال و با همکاری هیئات مذهبی و کانون های فرهنگی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی دشتستان ۷۰ نمایشگاه فرهنگی و مذهبی در این شهرستان برگزار شد. وی ادامه داد: تعطیلات نوروز، روز جمهوری اسلامی ایران، ایام فاطمیه، ولادت امام علی(ع) و ارتحال امام راحل(ره)، عید مبعث و نیمه شعبان، ولادت امام رضا(ع)، ماه‌های محرم و صفر و دهه پیروزی انقلاب اسلامی زمان‌های برگزاری این نمایشگاه‌ها در این شهرستان بود. پاکدامنی بزرگترین درس مکتب حضرت زینب (س) است سرپرست اداره تبلیغات اسلامی کنگان درسخنانی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) گفت: عفت و پاکدامنی بزرگترین درس مکتب حضرت زینب (س) است. حجت‌الاسلام رحیم اهرمی ضمن تبریک میلاد حضرت زینب، عفت و پاکدامنی را بزرگترین درس مکتب حضرت زینب (س) دانست و گفت: زینب کبری عفت خویش را حتی در سخت ترین شرایط به نمایش گذاشت او در دوران اسارت و در حرکت از کربلا تا شام، سخت بر عفت خویش پای می فشرد. وی افزود: آن بانوى بزرگوار براى پاسدارى از مرزهاى حیا و عفاف بر سر یزید فریاد می آورد که اى پسر آزاد شده‏ هاى جدمان پیامبر اسلام آیا این ازعدالت است که زنان و کنیزکان خویش را پشت پرده نشانى و دختران رسول خدا (ص) را به صورت اسیر به این سو و آن سو بکشانى؟ نقاب آنان را دریدى و صورت‏‌هاى آنان را آشکار ساختى.


۱۳۹۲/۱۲/۱۷ - ۱۳:۱۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن