تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اگر پنج خصلت نبود، همه مردم جزوِ صالحان مى شدند: قانع بودن به نادانى، حرص به دنيا، بخ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812988620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سبک زندگی قرآنی باید فراگیر شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سبک زندگی قرآنی باید فراگیر شود کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل اعجاز القرآن الکریم کرمانشاه گفت: باید شرایطی در جامعه فراهم شود که سبک زندگی قرآنی فراگیر شود.


ˈلیلا صندوقیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر نقش قرآن کریم در زندگی انسان ها افزود: سبک زندگی باید قرآنی شده چرا که راه و روش زندگی آدمی بر بنای قرآن کریم سبب اصلاح خانواده خواهد شد.
وی اظهار داشت: چنانچه در مقوله عمل به قرآن غفلت صورت گیرد باعث سقوط جامعه خواهد شد لذا لازم است به دست فعالان قرآنی امر به معروف در رابطه با عمل به قرآن انجام شود.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص توجه به فرهنگ جامعه، فرهنگ را هویت و نماد ذکر و خاطرنشان کرد: فرهنگ اهمیت بسزایی در زندگی دارد و می تواند باعث خوشبختی یا هلاکت جامعه شود و از طرف دیگر بسیاری از کجروی ها ناشی از عدم اعتقادات دینی در زندگی است لذا با تبلیغ و ترویج اعتقادات دینی می توانیم ارزش ها و نمادها و آداب و رسوم را حفظ کنیم.
وی در ادامه در رابطه با دریافت عنوان مدیر توانای فعالیت های قرآنی در یازدهمین همایش بانوان قرآن پژوه کشور که در 22 اسفند ماه در تهران برگزار شد، افزود : از آن جا که از سن 17 سالگی فعالیت های قرآنی خود را آغاز کردم و در حوزه های بسیاری در رابطه با قرآن فعالیت داشتم، فکر می کنم این عنوان به من داده شده است.
وی با بیان این که موسس اولین موسسه قرآنی و غیردولتی در شهر کرمانشاه با عنوان ˈاعجاز القرآنˈ می باشم، افزود: در سال 83 نیز با هدف حمایت از زنان و گسترش مهارت های ارتباطی موسسه قرآنی دیگری به نام ˈاعجاز المهرˈ تاسیس کردم.
صندوقی گفت: تاکنون برنامه های مختلفی از جمله همایش ها، مسابقات، جشنواره ها و طرح های تخصصی در زمینه آموزش قرآن کریم و تربیت استاد مفاهیم و تدبر قرآن را برگزار کرده است.
این مدیر توانای کرمانشاهی در فعالیت های قرآنی که جزو 25 بانوی قرآن پژوه برتر در کشور معرفی شده است، گفت: هم اکنون عضو مجمع فعالان، اساتید و پیشکسوتان استان زیرنظر سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت می کنم.
صندوقی افزود: در بیست و هفتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم در سال 89 نیز به عنوان بانوی فعال قرآنی معرفی شدم.
وی، توفیق تشرف به مکه مکرمه در اولین گروه اعزامی فعالان قرآنی کشور، تجلیل از سوی معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری ، استانداری کرمانشاه، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و تجلیل از سوی فرماندهی نیروی انتظامی استان را از دیگر موارد درخشان کارنامه ای فعالیت خود عنوان کرد.
همایش تجلیل از 25 بانوی قرآن پژوه در سرسرای همایش های بین المللی برج میلاد تهران 22 اسفند ماه برگزار شد.
7456/567
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن