تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):از دنیای شما سه چیز محبوب من است: 1- تلاوت قرآن 2- نگاه به چهره ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی در مازندران وجود دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه ساری: توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی در مازندران وجود دارد ساری-ایرنا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه ساری گفت : هر چند قاچاق سوخت به معنی خروج از مرزها در مازندران مطرح نیست ، اما توزیع خارج از شبکه فرآورده های نفتی در این استان وجود دارد.


ˈ حسینعلی طالبی ˈ عصر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های عمومی مازندران افزود : اگر چه فرآورده های نفتی کالای ممنوعه نیست و مصرف آن برای تمامی مردم عادی است ، اما بخشی از فرآورده های نفتی استان به صورت توزیع خارج از شبکه قاچاق می شود.
وی از کشف یک میلیون و یکصد لیتر نفت کوره و 115هزار لیتر نفت سفید هنگام توزیع خارج از شبکه در استان در سه ماه گذشته خبر داد و گفت : از تمامی مردم بویژه کشاورزان در خواست می شود تا هر گونه توزیع خارج از شبکه را اطلاع رسانی کنند.
طالبی فرآورده های نفتی را سرمایه ملی دانست و افزود : از کشاورزان مازندران تقاضا می شود تا کارت سهمیه سوخت خود را به دیگران واگذار نکنند.
وی یکی از علت های توزیع فراورده های سوختی در خارج از شبکه در مازندران را ناآگاهی کشاورزان از چگونگی استفاده آنها دانست و گفت : هر چند نظارت ها و بازرسی ها از پیمانکاران با جدییت صورت می گیرد ، اما سازمان جهاد کشاورزی ، بخشداران و دهیاران باید بیشتر مراقب باشند.
مازندران 460 هزار هکتار اراضی زراعی و باغی دارد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه ساری همچنین با اشاره به آغاز سفر نوروزی و ضرورت ارایه خدمات مطلوب به گردشگران و مازندرانی ها ، افزود : تمامی تمهیدات برای تامین و توزیع سوخت بویژه بنزین و سی ان جی اندیشیده شده است.
طالبی میانگین مصرف روزانه بنزین در مازندران را حدود سه میلیون و 500 هزار لیتر اعلام کرد و بیان داشت : در تعطیلات نوروزی این مقدار 15 تا 20 درصد بیشتر می شود که برای تامین آن اقدامات لازم صورت گرفته است.
وی به وجود 75 جایگاه سی ان جی در مازندران اشاره کرد و افزود : به جزء چهار جایگاه که به دلیل بدهی بالا به دولت تعطیل است، بقیه جایگاه های استان فعال است.
او ادامه داد : البته با هماهنگی شرکت گاز مقرر شد به جایگاه هایی که بدهی دارند فرصت بیشتری برای تسویه حساب بدهند تا در تعطیلات نوروزی فعالیت خود را از سر بگیرند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه ساری با بیان اینکه به دلیل کارمزد کم ،صاحبان جایگاه های سی ان جی با مشکلات زیادی مواجه هستند، گفت : اینکه کارمزد سی ان جی ها تا دو برابر کنونی افزایش یابد محتمل است.
وی افزایش کارمزد سی ان جی و قیمت بنزین در سال 93 را قطعی عنوان کرد و افزود : هنوز قیمت قطعی ابلاغ نشده است اما زیر ساخت ها برای اجرا آماده شده است.
او کنترل و نظارت بر جایگاه های سوخت در مازندران را مهم توصیف کرد و ادامه داد : کیفیت فرآورده های سوختی در مازندران نسبت به دیگر استان های کشور بویژه تهران تفاوتی ندارد.
طالبی گفت : هر ماه سه یک بار علاوه بر سنجش کیفیت بنزین با هدف نبود آب در آن ، جایگاه های سوخت نیز بازرسی می شود.
وی افزود : 65درصد جایگاه های بنزین مازندران به دلیل ارایه خدمات مطلوب رتبه ممتاز دارند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه ساری همچنین از افزایش 11 درصدی مصرف فراورده های سوختی در مازندران در 11 ماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت : امسال یک میلیارد و 220میلیون لیتر بنزین معمولی و سوپر در استان مصرف شد در حالی که مصرف پارسال یک میلیارد و 104 میلیون لیتر بود.
وی میزان مصرف نفت گاز و نفت سفید را در این مدت به ترتیب 792 و 209 میلیون لیتر اعلام کرد و افزود : مصرف نفت گاز در مقایسه با مدت مشابه سال پیش چهار درصد و نفت سفید هم 11درصد کاهش نشان می دهد.
طالبی میزان مصرف نفت کوره را در 11ماه سال جاری یک میلیارد و 914میلیون لیتر عنوان کرد و گفت : این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد یافت.
وی میزان مصرف گاز مایع را در سال جاری 93 هزار تن برشمرد و افزود : پارسال در این مدت 96 هزار تن گاز مایع مصرف شده بود که چهار درصد بیشتر از امسال بود.ک/3
2585/1654
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن