تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815393508




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منابع خارجی به پروژه شبکه آبیاری قره سو و زرین گل اختصاص می یابد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

منابع خارجی به پروژه شبکه آبیاری قره سو و زرین گل اختصاص می یابد گرگان - ایرنا - مدیرکل دفتر وام ها، مجامع و مؤسسات بین المللی سازمان سرمایه گذاری و کمک های فنی و اقتصادی ایران، از اختصاص منابع مالی خارجی در راه اندازی پروژه شبکه آبیاری ˈقره سوˈ و ˈزرین گلˈ در استان گلستان خبر داد.


بر اساس اعلام روز شنبه اداره کل امور اقتصاد و دارایی گلستان، ˈسعید خانی اوشانیˈ در همایش استانی ˈروش های تأمین منابع مالی، سرمایه گذاری خارجی و فاینانسˈ با بیان این که فرآیند تأمین مالی پروژه های متعددی تاکنون مطرح بوده است، گفت: پروژه مذکور یکی از پروژه هایی است که گزارش امکان سنجی آن تدارک و به منابع خارجی منعکس شده است.
به گفته وی در سال آینده پروژه شبکه آبیاری قره سو و زرین گل ارزیابی و موافقت نامه آن لازم الاجرا می شود که بتدریج می توان از تسهیلاتش استفاده کرد.
وی با بیان این که طرح های بخش های اقتصادی، پروژه های صنعتی، معدنی، کشاورزی و بهداشت و درمان می توانند از منابع مالی خارجی استفاده کنند، اظهار کرد: منابع مالی خارجی به دو دسته فاینانس ها و اعتبارات مؤسسات بین المللی مثل بانک توسعه اسلامی تقسیم می شوند.
همایش استانی ˈروش های تأمین منابع مالی، سرمایه گذاری خارجی و فاینانسˈ با حضور مدیران استانی، سرمایه گذاران و فعالان اقتصادی استان برگزار شد.
مدیرکل دفتر وام ها، مجامع و مؤسسات بین المللی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران، هم چنین در نشست نشست تخصصی سرمایه گذاران با مدیران این سازمان، اتصال به منابع خارجی را مستلزم ارتقاء کیفیت و ثبت و ضبط اقدامات دانست و گفت: علاوه بر همه این موارد هزینه ها نیز باید در حد استانداردهای بین المللی باشد.
اوشانی با بیان این که منابع موجود خارجی هم خیلی زیاد نیست، تصریح کرد: مدیران علاوه بر این که باید به دنبال منابع مالی باشند باید یکپارچه نیز عمل کنند و به همراه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صورت گروهی در این کار قدم بردارند تا بتوانند با حمایت همه جانبه در توسعه استان سهیم باشند.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان گلستان نیز در این جلسه تعامل با سرمایه گذاران و مساعدت سازمان سرمایه گذاری را هدف عمده نشست مذکور عنوان کرد و گفت: امیدواریم خروجی این نشست پاسخی به ابهامات و مـوانع سرمایه گذاری سرمایه گذاران در استان باشد.
کارشناس مسئول دفتر سرمایه گذاری خارجی در ادامه به تشریح مأموریت ها و وظایف قانونی سازمان سرمایه گذاری در زمینه جذب سرمایه گذاری و انواع روش های سرمایه گذاری پرداخت.
نشست تخصصی سرمایه گذاران با مدیران سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران با حضور جمعی از سرمایه گذاران در سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.
602
انتهای پیام /*




17/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 149]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن