تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819247435




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 137 کیلومترشبکه توزیع آب درشمالغرب تهران اصلاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 137 کیلومترشبکه توزیع آب درشمالغرب تهران اصلاح شد تهران بزرگ - ایرنا - مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران، گفت: اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب در بیش از 137 کیلومتر این مناطق در 11 ماه سال جاری به اجرا درآمد.


ˈمحمد محمدیˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: توسعه شبکه آب این مناطق در سال جاری 30 کیلومتر پیش بینی شده بود که در 11 ماهه سال 92، حدود 65 کیلومتر اجرا شد.
وی اظهار کرد: پیش بینی شده بود که 42 کیلومتر شبکه توزبع آب مناطق غرب استان تهران اصلاح شود که با تلاش همکاران حدود 72.5 کیلومتر از این خطوط اصلاح شده است.
محمدی با اشاره به اینکه 30 حلقه چاه در این مدت تجهیز و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفت، افزود: در اصلاح و توسعه خط انتقال آب نیز 22 کیلومتر در نظر گرفته شده بود که حدود 40 کیلومتر محقق شد.
وی گفت:درشش ماه نخست امسال مبلغ 122 میلیارد ریال از محل درآمدهای جاری محقق شد که این رقم بدون سهم هدفمندی یارانه ها بوده و 10 درصد از درآمدهای جاری مجموعه تحقق یافت.
محمدی با اشاره به اینکه در بخش درآمدهای سرمایه ای 900 میلیارد ریال پیش بینی شده بود که از این مبلغ 371 میلیارد ریال اعتبار عمرانی است، افزود: درشش ماه نخست امسال باید 528میلیارد از این رقم جذب می شد که حدود 600 میلیارد ریال محقق شد.
وی در ادامه با اشاره به پروژه های مورد نظر سال 93 افزود: در سال 93 با پیش بینی هایی که انجام شده 335 میلیارد ریال درآمدهای حاصل از فروش آب محقق می شود.
مدیر دفتر برنامه ریزی و بودجه آبفای شهرها و شهرکهای غرب تهران، گفت:در بحث منابع پیش بینی شده سال 93 شرکت، حدود یک هزار و 200 میلیارد ریال اعتبارات در نظر گرفته شده تا پروژه های حوزه تحت پوشش به اجرا درآید که از این مبلغ 543 میلیارد توسط دولت با فروش اوراق مشارکت و اعتبارات عمرانی و مابقی از اعتبارات داخلی تامین می شود.
وی اظهار کرد: در سال آینده 35 کیلومتر احداث شبکه، 42 کیلومتر اصلاح و بازسازی شبکه، حفر و تجهیز 30 حلقه چاه، اجرای 30 کیلومتر خط انتقال، 40 کیلومتر فاضلاب شهری و توسعه شبکه فاضلاب و 19000 مترمکعب مخازن و سایر سرمایه گذاری های مهم در دست احداث خواهیم داشت.
تهرام/519/1109 /1600/
انتهای پیام /*




11/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن