تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819233027




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جمعی از دانشجویان ژاپنی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جمعی از دانشجویان ژاپنی به حرم مطهر رضوی مشرف شدند مشهد - ایرنا - جمعی از دانشجویان رشته الهیات دانشگاه ˈدوشیشوˈ توکیو ژاپنی برای آشنایی بیشتر با دین مبین اسلام به حرم مطهر رضوی مشرف شدند.


به گزارش ایرنا، آنان روز شنبه ضمن تشرف به حرم مطهر رضوی از کتابخانه مرکزی، دانشگاه علوم اسلامی رضوی و موزه قرآن آستان قدس رضوی دیدن کردند.
خانم آلائیس، یکی از این دانشجویان در این بازدید با اشاره به این که این مکان مقدس مملو از آثار و بناهای شگفت انگیز و کم نظیر است، گفت: این مکان مقدس مورد توجه بسیاری از مسلمانان دنیاست و با دیدن زیبایی های حرم مطهر رضوی بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم.
وی اظهار داشت: این نخستین سفر من به ایران است و مردم این سرزمین بسیار مهربان، خونگرم و مهمان نواز هستند.
آلائیس اظهار داشت: ما افتخار می کنیم که به عنوان سفیران دانشگاه ژاپن از بزرگترین مکان عبادی ایران بازدید کردیم.
یکی دیگر از دانشجویان نیز با ابراز خرسندی از حضور در حرم مطهر رضوی اظهار داشت: دین مبین اسلام، نسبت به سایر ادیان، دینی کاربردی و اجرایی است که در متن زندگی انسان ها جریان دارد.
خانم ˈمیزووچیˈ بیان کرد: تشریح فعالیت های آستان قدس رضوی و تلاش برای آشنا کردن معارف و ارزش های اسلامی و ترویج سیره حضرت رضا (ع)، از مهم ترین رسالت های این بارگاه ملکوتی است.
خانم ˈکاتاگیریˈ از دیگر بازدیدکنندگان این هیات ژاپنی با بیان این که در ژاپن موضوع محوریت فرد حاکم است، اظهار داشت: در ایران ما شاهد بودیم که همزیستی، جمعگرایی و زندگی برای یکدیگر معنا و مفهوم دیگری دارد.
وی گفت: موج و جریانی از فقدان معنویت در دنیای غرب وجود دارد و در حال حاضر انسان ها بیش از هر زمان به خداوند و جهان بینی الهی نیازمند هستند.
آقای ˈتاکایاساˈ یکی دیگر از دانشجویان نیز با بیان اینکه سبک و نوع معماری حرم مطهر رضوی بسیار قابل ستایش است، اظهار کرد: ظرافت کاشی کاری، آیینه کاری و معرق کاری این مکان مقدس، هنر و چیره دستی استادکاران را نشان می دهد و استفاده نکردن از تکنولوژی و ماشین آلات روز قداست این مکان را محفوظ داشته است.
به گزارش ایرنا، این بازدید با هماهنگی ˈجامعه المصطفی العالمیهˈ برای آشنایی با فضاهای عبادی و معماری حرم مطهر رضوی و آشنایی بیشتر با دین مبین اسلام انجام شد.
7489/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن