تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند مى‏فرمايد: بنده من با هيچ كارى پسنديده‏تر از انجام آن چه كه بر او فرض كردم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804120154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طرح محدودیتهای ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طرح محدودیتهای ترافیکی در محدوده حرم مطهر رضوی اجرا می شود مشهد-ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی از اجرای طرح محدودیت های ترافیکی و زوج و فرد خودروها در آستانه تعطیلات نوروزی در محدوده حرم مطهر رضوی خبر داد.


به گزارش ایرنا سرهنگ ˈحمید رضا گرایلیˈ روز پنجشنبه در نشستی خبری، افزود: مرحله نخست طرح نوروزی پلیس راهور از 15 لغایت 25 اسفندماه جاری در مشهد در حال اجرا است و مرحله دوم آن شامل اجرای طرح ویژه محدودیتهای ترافیکی و زوج و فرد خودروها 25 اسفند امسال لغایت 17 فروردین ماه سال آینده به اجرا در می آید.
وی بیان کرد: با توجه به سفر خیل کثیر زائران و مسافران در ایام تعطیلات نوروزی به مشهد طرح نوروزی با اهدف ارایه خدمات مطلوب به مردم و روان سازی و کاهش مشکلات ترافیکی اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: با توجه به حجم ترافیک در آستانه تحویل سال نو در معابر منتهی به حرم مطهر رضوی و حضور تعداد زیادی از ارادتمندان اهل بیت (ع) در این زمان در حرم مطهر به جای طرح زوج و فرد طرح محدودیت ترافیکی از عصر پنج شنبه 29 اسفندماه جاری لغایت اول فروردین ماه سال 1393 به مدت یک روز در این معابر اجرا می شود.
سرهنگ گرایلی گفت: بر این اساس پارک همه وسائل نقلیه در معابر منتهی به حرم مطهر حضرت ثامن الحجج (ع) شامل خیابانهای شهید اندرزگو، امام رضا (ع) ، طبرسی، شیرازی و غیره اجرا خواهد شد.
وی گفت: همچنین طرح زوج و فرد هم در خیابانهای بهار، فداییان اسلام، 17 شهریور، بلوار وحدت، کامیاب، هاشمی نژاد، امام رضا (ع) و امام خمینی (ره) اجرا می گردد.
وی افزود: در اجرای طرح فوق علاوه بر اعمال قانون توسط ماموران راهنمایی و رانندگی ، ثبت تخلفات به وسیله دوربین های مدار بسته انجام می شود و خودروهای متخلف به ازای هر یک ساعت حضور در محدوده اجرای این طرح دو میلیون ریال جریمه خواهند شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی گفت: برخورد و توقیف کلیه وسائل نقلیه با جرائم بالای 10 میلیون ریال و متخلف و دود زا و آلاینده محیط زیست در آستانه تعطیلات نوروزی تشدید می شود.
سرهنگ گرایلی طرح ویژه چهارشنبه آخر سال را دیگر اقدامات پلیس راهور خراسان رضوی برشمرد و گفت: در راستای اجرای این طرح با خودروها و موتورسیکلت هایی که با انجام اعمال و رفتار مخاطره آمیز موجبات مزاحمت برای شهروندان را فراهم کنند، بدون اغماض برخورد می شود.
وی گفت: میزان تصادفات فوتی و جرحی در مناطق شهری خراسان رضوی طی 11 ماهه سالجاری به ترتیب یک و 10 درصد ، اعمال قانون توسط ماموران راهنمایی و رانندگی 62 درصد، تصادفات با عابرین پیاده 33 و توقیف موتورسیکلت و خودروهای متخلف هم به ترتیب 20 و هفت درصد افزایش نشان دهد.
وی اظهار داشت: همچنین با سه هزار و 998 دستگاه خودرو با جرائم بیش از 10 میلیون ریال در همین مدت در سطح مناطق شهری استان برخورد شد و 165 گواهینامه دارای نمره منفی و یا گواهینامه رانندگانی که بعد از مصرف مواد مخدر روان گردان و غیره اقدام به رانندگی کرده بودند، اعمال قانون و یا توقیف شد.
وی پلمپ 170 تاکسی تلفنی به دلیل تخلفات مختلف و برخورد با یک هزار و 552 دستگاه خودروهای دود زا را از دیگر فعالیتهای پلیس راهور طی 11 ماهه سال 1392 در سطح استان برشمرد.
سرهنگ گرایلی رعایت نکردن حق تقدم و سرعت و سبقت غیر مجاز و عجله و شتاب را به ترتیب عامل 70 درصد از تصادفات فوتی ذکر کرد و گفت: صبوری و احترام به حقوق دیگران در کاهش تصادفات بسیار موثر است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی افزود: کمترین میزان کاهش تصادفات فوتی و جرحی در این مدت مربوط به تربت جام، قوچان و تایباد و بیشترین میزان هم مربوط به مشهد، سبزوار ، تربت حیدریه، طرقبه و شاندیز و بردسکن بود.ک/2
7490/659
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 52]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن