تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821253479




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قزوین پایلوت الگوی میزان مصرف آب کشاورزی در کشور شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

قزوین پایلوت الگوی میزان مصرف آب کشاورزی در کشور شد قزوین-ایرنا- مدیرعامل شرکت خدمات مهندسی آب و خاک کشور گفت: با تعیین استان قزوین به عنوان پایلوت الگوی میزان مصرف آب کشاورزی، امیدواریم شاهد اتخاذ روش های مناسبی برای مدیریت منابع آب در این بخش باشیم.


به گزارش ایرنا، ˈعباس زارعˈ روز شنبه در دیدار با استاندار قزوین افزود: طرح مطالعاتی ارتقا و بهره وری منابع آب از طریق بهبود مدیریت تقاضا و عملیات اجرایی کشاورزی در شبکه آبیاری قزوین با همکاری این شرکت و مشاور خارجی تهیه شده و در دست اجرا است.
وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا مصرف آب در کشور بهینه و در حد نیاز باشد، اظهارکرد: در سیاست های کلان کشور بخش سازه ای طرح های آب و خاک در مدیریت بهینه مصرف آب مورد تاکید قرار گرفته است.
زارع اظهارکرد: به دلیل نداشتن ابزارهای مناسب تاکنون در حوزه مدیریت آب کشور اقدامات کافی صورت نگرفته است.
وی، مدیریت مناسب منابع آب را لازمه رشد و توسعه بخش کشاورزی دانست و گفت: برای رسیدن به مدیریت مناسب در بخش آب، نیاز به ابزارهای مناسبی داریم که بتواند میزان آب مورد نیاز مصرفی را مشخص و متولی آن را هم تعیین کند.
استاندار قزوین نیز در این دیدار مدیریت منابع آب را ضروری دانست و گفت: ترویج فرهنگ اصلاح الگوی مصرف می تواند به تحقق مدیریت مناسب اب کمک زیادی کند.
ˈمرتضی روزبهˈ اظهارکرد: توجه به بخش کشاورزی یکی از اولویت های جدی کشور برای دستیابی به توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی به شمار می رود.
وی اظهارکرد: در سند اقتصاد مقاومتی امنیت غذایی نقش بسزایی دارد و با اجرای طرح های مربوط به مدیریت آب می توان به موفقیت های زیادی در این زمینه دست پیدا کرد.
7392/ 614/506
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن