تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):براستى كه حق را دولتى است و باطل را دولتى، و هر يك از اين دو، در دولت ديگرى ذليل ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818815517




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های کردستان پایان یافت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ایرنا جوایز بخش تیتر، عکس و گزارش را کسب کرد جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های کردستان پایان یافت سنندج - ایرنا - برترین های دومین جشنواره فصلی مطبوعات و خبرگزاری های کردستان روز شنبه در پردیس سینمایی بهمن سنندج معرفی شدند و خبرنگاران ایرنا در سه بخش تیتر، عکس و گزارش عناوین برتر این جشنواره را کسب کردند.


به گزارش ایرنا، در پایان این جشنواره و بر اساس رای هیات داوران فرزاد نویدی از خبرگزاری ایرنا، چنور صادقی از خبرگزاری شبستان و کیوان قاسمی از خبرگزاری فارس عناوین اول تا سوم بخش تیتر این جشنواره را کشب کردند.
در گزارش خبری، تحلیلی و توصیفی نیز شیرین مرادی از خبرگزاری فارس، سروش حبیبی راد از خبرگزاری مهر و فرزاد نویدی از خبرگزاری ایرنا به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند و محمد شریف علیرمایی از روزنامه همشهری نیز شایسته تقدیر این بخش شناخته شد.
خلیل صحراگرد از خبرگزاری شبستان، بختیار صمدی از خبرگزاری فارس و امید بهمنی از خبرگزاری ایرنا نیز حائز رتبه های اول تا سوم بخش گزارش تصویری و عکس این جشنواره شدند.
در بخش یادداشت این جشنواره نیز افشین خوشگوار از دو هفته نامه ˈبه هیزˈ مقام اول، سامان احمدی از روزنامه همشهری مقام دوم و عدالت ناصری از خبرگزاری فارس مقام سوم را به خود اختصاص دادند.
در بخش مصاحبه و گفت و گو نیز یحیی صمدی از خبرگزاری کرد پرس مقام اول، فرهاد شیری از دو هفته نامه ˈبه هیز ˈ مقام دوم و روناک کنعانیان از روزنامه همشهری مقام سوم را کسب کردند و یاسین شریعتی از هفته نامه ئاگرین روژ نیز شایسته تقدیر این بخش شناخته شد.
در بخش نگاه نو جشنواره نیز رامیار روحی از باشگاه خبرنگاران جوان استان مقام اول و دلنیا محمدی از واحد خبر صدا و سیما مقام دوم را کسب کردند.
همچنین در این جشنواره از عرفان خادم و ابراهیم دلاوری به عنوان پیشکسوتان عرصه رسانه استان و شهید غلامرضا نریمان به عنوان شهید شاخص عرصه رسانه تجلیل شد.ک/2
7348/533
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن