تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814788974




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران خراسان شمالی به داد طبیعت رسیدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

در آستانه سال نو؛ ورزشکاران خراسان شمالی به داد طبیعت رسیدند بجنورد - ایرنا - کمیته ورزشهای طبیعی هیات ورزشهای همگانی خراسان شمالی با شرکت ورزشکاران حاشیه سدها و راههای این استان را از زباله ها پاکسازی کرد.


به گزارش ایرنا طرح پاکسازی حاشیه سدها و راههای خراسان شمالی با هدف استقبال از مسافران نوروزی با همکاری شرکت آب منطقه ای و راه و شهرسازی و هیات ورزشهای همگانی انجام شد.
رییس هیات ورزشهای همگانی خراسان شمالی گفت: کمیته ورزشهای طبیعی، پیش از تحویل سال نو و در آستانه سفرهای نوروزی پاکسازی طبیعت و اماکن طبیعی مورد اقبال مسافران نوروزی را آغاز کرد.
ˈمجید جودتˈ به خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: این کمیته سد شیرین دره در مانه و سملقان را که دارای مواهب طبیعی مطلوبی است و جاذبه زیادی برای پذیرایی از مسافران نوروزی دارد، با همکاری شرکت آب منطقه ای از زباله پاکسازی کرد.
وی اضافه کرد: این فعالیت طبیعت گردی ورزشکاران در حاشیه راههای استان به ویژه محور بجنورد- جنگل گلستان نیز تداوم داشت و با همکاری نیروهای راهداری اداره کل راه و شهرسازی پاکسازی حاشیه راهها نیز در دست اجرا قرار گرفت.
وی افزود: این اقدام ورزشکاران طبیعت گرد استان خراسان شمالی پیام طبیعت سالم به مسافران و هم استانی هاست که پاکیزگی و بهره گیری از طبیعت را همزمان داشته باشند.
رییس ورزشهای همگانی استان خراسان شمالی اظهار کرد: فعالیت پاکسازی طبیعت از زباله ها به صورت مداوم در دستور کار ورزشکاران ما قرار خواهد داشت.
وی از مردم استان و نیز مسافران نوروزی خواست از ریختن زباله در حاشیه راهها و طبیعت خودداری کنند و در صورت حضور در طبیعت، زباله های خود را در نایلون ریخته و در سطل زباله حاشیه راهها بیندازند.
پیش از این نیز گروه دوستداران محیط زیست خراسان شمالی در اقدامی نمادین لانه پرندگان مهاجر را در دیواره های حاشیه راههای استان بازسازی کرده بودند. ک/3
2712/626
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن