تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر اراده قوى باشد، هيچ بدنى براى انجام دادن كار، ناتوان نيست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819234721




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمیته امداد خراسان شمالی هزار و 68 جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کمیته امداد خراسان شمالی هزار و 68 جهیزیه به نوعروسان اهدا کرد بجنورد - ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: از محل اعتبار سفر رهبری هزار و 68 سری جهیزیه به نوعروسان زیر پوشش این نهاد اهدا شد.


ˈامان الله حسین پورˈ روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: سرانه هزینه شده برای هر سری جهیزیه 10 میلیون ریال است که به صورت نقدی به نوعروسان مددجو پرداخت شد.
وی افزود: تمامی این مددجویان در پشت نوبت دریافت جهیزیه بودند که با اختصاص اعتبار سفر رهبری در چند روز گذشته تمامی آنان از سرانه جهیزیه برخوردار شدند و هم اکنون هیچ نوعروسی پشت نوبت وجود ندارد.
وی افزود: در 11ماه امسال، هزار و 800 سری کمک هزینه ازدواج با 17میلیارد و 440 میلیون ریال اعتبار به زوج های جوان زیر پوشش این نهاد پرداخت شده است.
وی گفت: از مجموع این میزان هزار و 50 مورد از محل اعتبارات سفر رهبری، 135مورد از محل صندوق صدقات و کمک های نیکوکاران و 615 مورد نیز از محل اعتبارات دولتی تامین شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مشارکت نیکوکاران در تامین جهیزیه جوانان نیازمند، باعث افزایش زمینه ازدواج جوانان و کاهش ناهنجاری اجتماعی می شود.
حسین پور گفت: توانمندسازی نیازمندان و تحکیم بنیان خانواده از اصول اولیه امداد رسانی در این نهاد است که از مشارکت خیران در قالب مجامع مختلف ˈمحسنینˈ و مراکز نیکوکاری برای تامین نیاز آنان استفاده می شود.
وی افزود: با توجه به آموزش های مختلف فرهنگی، اجتماعی و حقوقی در دوره های قبل، حین و بعد از ازدواج برای زوج های جوان زیرپوشش کمیته امداد استان برگزار می شود و شاهد کمترین میزان طلاق در میان آن ها هستیم.
با احتساب کمک های موردی کمیته امداد امام خمینی (ره) به نیازمندان، 120 هزار نفر از جمعیت 867 هزار نفری استان خراسان شمالی زیر پوشش خدمات این نهاد هستند. ک/3
7184/626
انتهای پیام /*










این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن