تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند از توبه بنده اش بیش از عقیمی که صاحب فرزند شود و گم کرده ای که گمشده اش ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818914075




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افزون بر6 هزار طرح اشتغالزایی کمیته امداد در سیستان وبلوچستان اجراشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

افزون بر6 هزار طرح اشتغالزایی کمیته امداد در سیستان وبلوچستان اجراشد زاهدان- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان گفت: شش هزار و 465 طرح اشتغالزایی با 330 میلیارد ریال اعتبار از ابتدای امسال تاکنون ویژه مددجویان کمیته امداد استان اجرا شده است.


به گزارش ایرنا، ˈمحسن مسعودیان رادˈ روز دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه در زاهدان با تبریک سی و پنجمین سالگرد تاسیس نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) افزود: 910 طرح از مجموع طرح های اشتغالزایی امسال استان به صورت کاریابی در قالب معرفی به شرکت ها و کارخانجات اجرا شد.
وی اظهار داشت: 90 درصد اعتبارات ابلاغی امسال کمیته امداد سیستان و بلوچستان تحقق یافته است و 10 درصد باقی مانده نیز تا پایان سال جذب می شود.
وی گفت: سال 93 اعتبارات سرشاری در زمینه مشاغل خانگی، خرد و آموزش خانواده و توانمندسازی مددجویان به کمیته امداد سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان و بلوچستان افزود: این نهاد رتبه نخست اشتغالزایی را در کارگروه اشتغال استان در سالجاری بدست آورده است.
مسعودیان راد با اشاره به اینکه پدیده جدید افزایش آمار دانش آموختگان دانشگاهی بیکار به عنوان یک فقر نوین که سرخوردگی و جامعه گریزی را بدنبال دارد، شیوع پیدا کرده است، گفت: کمیته امداد سیستان و بلوچستان با هدف کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از بیکاری دانشگاهیان اقدامات مختلفی از جمله برگزاری اردوهای کارآفرینی در سطح استان و آموزش غواصی و صیادی به جوانان ساکن در شهرهای ساحلی برای تشویق آنان به اشتغال های جدید انجام داده است.
وی اظهار داشت: با توجه به متروکه شدن بسیاری از روستاهای سیستان و بلوچستان که در گذشته پیشرو در فعالیت های کشاورزی و دامداری بودند، احیا هنرهای بومی و صنایع دستی فراموش شده استان در اولویت این نهاد قرار گرفته است.
وی با گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری گفت: 838 پایگاه ثابت و سیار از 14 اسفند با همکاری هزار و 708 نیروی افتخاری، موظفی و رسمی برای جمع آوری کمکهای مردمی ویژه جشن نیکوکاری در تمام شهرستان های استان مستقر و فعال می شوند.
وی افزود: هر ساله پیش از آغاز سال نو جشن نیکوکاری با همکاری آموزش و پرورش، سپاه سلمان و صدا و سیما از سوی این نهاد در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.
وی با بیان اینکه امسال جشن نیکوکاری از 14 تا 21 اسفند به مدت یک هفته در قالب هفته احسان و نیکوکاری برگزار می شود، اظهار داشت: جشن بزرگ نیکوکاری امسال با شعار ˈتوانمند سازی خانواده ها با حضور پر نشاط نیکوکارانˈ شادی و نشاط را به خانواده های نیازمندان می برد.
وی گفت: مردم خیر و نیکوکار استان در جشن نیکوکاری سال گذشته افزون بر 11 میلیارد ریال کمک های نقدی و غیرنقدی خود را به کمیته امداد امام (ره) استان اهدا کردند. ک/2
7307 / 653
انتهای پیام /*




12/12/1392





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


پزشکی و سلامت

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن